|

گزینه های بایرن برای جانشینی اسطوره!

پس از مصدومیت بسیار بد مانوئل نویر و از دست دادن تمام فصل، بایرن به دنبال گزینه جانشینی او است.

لینک کوتاه کپی شد

مدیران باشگاه بایرن مونیخ با موناکو تماس گرفته و مذاکرات اولیه در مورد بازگشت احتمالی الکساندر نوبل در ژانویه را آغاز کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ البته بایرن مونیخ باید مبلغی را برای جذب این دروازه بان جوان پرداخت کند، اما ابتدا باید دید که آیا موناکو حاضر است مجوز جدایی نوبل در نیم فصل را صادر کند یا خیر. الکساندر نوبل آماده بازگشت به بایرن در ژانویه است، اما نیمکت نشینی دوباره در فصل آینده و زیر سایه مانوئل نویر بودن را برای خود غیرممکن می داند.

حتی اگر موناکو با این انتقال موافقت کند، نوبل خواهان اعلام موضع واضح از سوی کادر فنی و ضمانت‌ قطعی برای زمان قرار گرفتن در ترکیب بایرن مونیخ است. یولیان ناگلزمان و تونی تاپالوویچ در طول دوره قرضی حضور نوبل در موناکو با او تماسی نداشته اند و همین موضوع این دروازه بان را نگران می کند. اما حسن صالح حمیدزیچ و نپه او را به عنوان دروازه بان شماره یک بایرن مونیخ در آینده می بینند و خواهان بازگشت او به باشگاه هستند.

در نهایت اگر بایرن مونیخ نتواند نوبل را برای بازگشت متقاعد کند، به دنبال جایگزین دیگری خواهد بود. دومینیک لیواکوویچ، سنگربان آماده تیم ملی کرواسی در جام جهانی، گزینه بعدی این باشگاه است و به نظر پروسه جذب او نیز نسبتا ارزان تمام می شود. اما گزینه دیگر کیلور ناواس نام دارد و نام این دروازه بان کاستاریکایی و نیمکت نشین نیز در لیست بایرن قرار گرفته است. اما بعید است که پاری سن ژرمن با تقویت رقیب خود قبل از بازی در لیگ قهرمانان موافقت کند و کار باشگاه آلمانی برای جذب ناواس دشوار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی