|

رئال مادرید شاه ماهی لیگ جزیره را می خواهد!

بنابر ادعای یک روزنامه آلمانی رئال برای جذب هری کین برنامه‌ای ویژه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

درحالیکه بایرن مونیخ مدتی است هری کین را به عنوان پروژه بزرگ تابستان آینده خود در نظر گرفته است اما به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، باواریایی‌ها حالا با رقیبی بزرگ مواجه هستند: رئال مادرید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بیلد می‌گوید رئال مادرید کاپیتان 29ساله تاتنهام را بهترین گزینه ممکن برای پر کردن جای خالی کریم بنزما می‌داند. قرارداد بنزما با رئال امسال به پایان می‌رسد و بلانکوس قصد دارد در صورت تمدید نشدن این قرارداد و جدایی کریم به جای او ستاره گلزن انگلیسی را راهی برنابئو کند.

1790694

اگر تاتنهام امسال هم نتواند در فتح جام موفق بشود و دوره پانزده ساله بدون جام این تیم ادمه داشته باشد با توجه به عزم راسخ چند باشگاه اروپایی برای جذب هری کین شکی باقی نمی‌ماند که او تاتنهام را ترک خواهد کرد.

هری کین یکی از بهترین گلزنان تاریخ تاتنهام بوده و دو گل دیگر برای اینکه رسما عنوان بهترین گلزن تاریخ این تیم را به خود اختصاص بدهد فاصله دارد. با اینحال هری نتوانسته در این تیم به هیچ جامی دست پیدا کند و یک فصل بی‌جام دیگر می‌تواند در نهایت کاسه صبر او را لبریز کند. او حالا گزینه‌های جذابی مثل بایرن مونیخ و رئال مادرید هم در پیش رو خواهد داشت.

1790695

اگر بنزما واقعا رئال را ترک کند هری کین بهترین گزینه ممکن برای جانشینی او خواهد بود. کاپیتان تیم ملی انگلیس یکی از معدود فوتبالیست‌های امروز دنیا است که می‌تواند در رئال همان نقشی را بازی کند که بنزما در چند سال گذشته ایفا کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها