|

3 فوق ستاره در رادار منچستریونایتد برای پست مهاجم نوک

شیاطین سرخ می خواهند در تابستان یک مهاجم بزرگ جذب کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر گلزنی‌های مداوم مارکوس رشفورد هم برای اهدافی که سرمربی شیاطین سرخ در سر می‌پروراند، کافی نیست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال360؛ سایت معتبر «اسکای اسپورت» در گزارشی مدعی شده باشگاه منچستریونایتد در تابستان آینده در پی به خدمت گرفتن یک مهاجم تراز اول خواهد بود. این سایت 3 گزینه اصلی شیاطین سرخ را هری کین، بنجامین سسکو و ویکتور اوسیمن معرفی می‌کند. 3 مهاجمی که منچستری‌ها پیش از این هم فعالیت‌های دست و پا شکسته‌ای برای جذبشان انجام داده بود اما موفق به آوردن آن‌ها به اولدترافورد نشدند. 

ویکتور اوسیمن؛ ستاره ناپولی

تیم فعلی او در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برد و خود اوسیمن هم بهترین بازیکنِ بهترین تیم فعلی سری‌آ به شمار می‌رود. شاید در سال‌های گذشته رفتن به منچستریونایتد برای بازیکنی از ناپولی وسوسه انگیز بود اما اکنون وسوسه ماندن و تبدیل شدن به ستاره اول و شاید اسطوره باشگاه ناپولی برای مهاجم نیجریه‌ای صدرنشین سری‌آ، کم‌تر از پوشیدن پیراهن شیاطین سرخ نیست. منچستر اگر به دنبال اوسیمن باشد باید بهانه‌ای برای اغوای این بازیکن دست و پا کند؛ بهانه‌ای مانند دستمزد بالا که با قوانین جدید اریک تن‌هاخ مبنی بر رعایت یک سقف دستمزد معین ممکن است در برنامه‌های جدید منچستر نگنجد. شاید هم بهانه‌ای مانند پوشیدن پیراهن با سابقه شماره 7 شیاطین سرخ که این مورد هم  با اسطوره شدن در تیمی که مارادونا را به عنوان اسطوره در تاریخش دارد ،خط می‌خورد. منچستر و اوسیمن در فصل‌های گذشته هم بارها توسط رسانه‌ها و نشریات به یکدیگر نزدیک عنوان شده‌اند؛ اما حتی با کسب سهمیه توسط یونایتد هم این رابطه در حقیقت هنوز هم دور به نظر می‌رسد.

بنجامین سسکو؛ گزینه مورد علاقه تن‌هاخ

درست در بحبوحه نقل و انتقالات ابتدای فصل که منچستری‌ها به دنبال جانشین ادینسون کاوانی می‌گشتند، گزارش‌هایی مبنی بر علاقه اریک تن‌هاخ به بنجامین سسکو روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. این شایعات رفته رفته قوت گرفتند و تا جایی پیش رفتند که هواداران یونایتد، سسکو را مهاجم جدید خود می‌پنداشتند. با این حال سسکو بی‌توجه به پیشنهاد یونایتد با لایپزیش به توافق رسید و قرار است از ابتدای فصل آینده در این تیم توپ بزند. او فعلا بازیکن سالزبورگ اتریش است و حتی فصل بعد هم اگر بخواهد در مورد پیشنهاد منچستری‌ها تجدید نظر کند، باز هم شاید بتواند فقط به صورت قرضی به اولدترافورد بیاید. با توجه به شرایط سسکو به نظر می‌رسد انتقال او هم به اردوی شیاطین سرخ دور از دسترس اریک تن‌هاخ باشد.

هری کین؛ بمب نقل و انتقالات

تاتنهام هنوز برای مهاجم گلزنش جامی را به ارمغان نیاورده و این در حالی است که هری کین رفته رفته از روزهای جوانی فاصله می‌گیرد و به سال‌های آخر فوتبالش نزدیک می‌شود. انتقال به تیمی که از دوران جوانی هم در پی جذب کین بوده و قرار گرفتن در خط حمله منچستر به خودی خود برای کین می‌تواند جذاب باشد اما به این شرط که یونایتد دستاورد جدیدی برای مهاجم انگلیسی به شمار بیاید. اگر فرم خوب منچستر تداوم پیدا کند و تاتنهام نتواند راهی لیگ قهرمانان اروپا شود، آن وقت شاید شیاطین دست بالا را در مذاکرات برای جذب این ستاره داشته باشند و بتوانند در نهایت این انتقال را عملی کنند. در صورتی که منچستر نتواند چیز بیش‌تری از تاتنهام به کین بدهد، خروج کین از جمع سفید پوشان لندن مشکل به نظر می‌رسد. شاید اگر مقصد منچستر نباشد و پینشهادهای اغوا کننده‌تری روی میز مدیر برنامه‌های کین قرار بگیرد، خروج او آسان‌تر باشد اما منچستر برای جذب هری کین باید تا انتهای همین فصل نشان بدهد که در فصل یا فصل‌های آینده مدعی قهرمانی جام‌ها و اضافه کردن عناوین به ویترین خالی از افتخارات تیمی گلزن اول تیم ملی انگلیس است. شیاطین سرخ برای در اختیار گرفتن هری کین و منفجر کردن بمب نقل و انتقالات تابستان آینده فقط احتیاج به پول ندارند و باید کیفیت و رشد سطح تیم را هم ضمیمه قرارداد خرید جدیدشان کنند. اگر هری کین منچستری شود، یونایتدی‌ها باز هم مثل سال‌های حضور وین رونی، مهاجم اول تیم ملی را در ترکیب خود خواهند داشت و باز هم شاید مثل دوران رونی برای فتح عناوین ظرفیت بیش‌تری داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها