|

عجیب اما واقعی؛ جاسوس در تیم ملی بلژیک!

مربی تیم بلژیک، در نشست خبری بازی برابر کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی قطر از فردا برای بلژیک شروع می شود.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی بلژیک در اولین بازی خود در جام جهانی کانادا را شکست داد اما خوب و متقاعدکننده بازی نکرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در دومین بازی بلژیک با دو گل به مراکش باخت تا حالا برای صعود محکوم به پیروزی برابر کرواسی باشد. شایعات زیادی در مورد تنش و اختلاف در رختکن بلژیک شنیده می شود.

روبرتو مارتینز، مربی اسپانیایی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی گفت:«هیچ چیز در تیم تغییر نکرده است. ما از عملکردمان در دو بازی قبلی راضی نیستیم ولی تیم مسئولیت پذیر و متعهد است و می داند که باید این شرایط را تغییر دهد. شاید بیش از اندازه به شایعات رسانه ها اهمیت داده ایم. این بااستعدادترین نسل تاریخ فوتبال بلژیک است و بهتر است از بازی های این تیم لذت ببرید تا اینکه به دنبال انتشار اخبار جعلی و کذب باشید.»

مارتینز از جاسوس رختکن بلژیک به خاطر انتقال دادن اخبار تیم به بیرون انتقاد کرد:«جاسوس تیم هر کسی که بوده، یک گل به خودی بزرگ زد. او سعی کرد به جای حمایت از تیم، در جام جهانی خودش قهرمان شود و از این حیث یک نابغه است. من اگر خبرنگار بلژیکی بودم، به جای انتشار حرف های آن جاسوس، سعی می کردم از تیم کشورم حمایت کنم. این تیم شایسته احترام و تحسین است. ما عنوان سوم جام جهانی 2018 را کسب کردیم و چهار سال صدرنشین رنکینگ فیفا بودیم. این تیم میراث بزرگی از خودش به جا گذاشته است.»

مارتینز در مورد بازگشت لوکاکو به ترکیب بلژیک گفت:«حضور لوکاکو برای ما بسیار مهم است. او درون و بیرون زمین یک رهبر و لیدر بزرگ است و تاثیر زیادی روی بازیکنان تیم دارد.»

بازی حیاتی برابر کرواسی:«جام جهانی در واقع از فردا برای ما شروع خواهد شد و بهترین فرصت را برای واکنشی محکم و قاطعانه داریم. هیچ تیمی را در جام جهانی ندیده ام که بی نقص بازی کند. اگر صعود کنیم، در یک هشتم نهایی بهترین بلژیک را تماشا خواهید کرد. کار ما هنوز تمام نشده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها