|

اعتماد کی روش به یک بازیکن بعد از 180 دقیقه!

سامان قدوس یکی از بدترین بازی های چند سال اخیر خود را با پیراهن تیم ملی تجربه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کی روش پس از 8 سال حضور مستمر در فوتبال ایران و ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی برای جام جهانی 2022 همچنان در حال غافلگیر کردن اهالی فوتبال، ملی پوشان و حتی خودش است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ او در تصمیمی عجیب و غریب وحید امیری، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و سامان قدوس را پس از بازی های درخشانی که در بازی های مقدماتی جام جهانی انجام داده بودند روی نیمکت نشاند و از پدیده هایی بهره برد که حتی روی کاغذ هم شانسی برای حضور در لیست 50 نفره ایران نداشتند.

جالب اینجاست که او در بازی دیشب مقابل آمریکا و در آستانه حذف از جام جهانی تصمیم به استفاده از سامان قدوسی گرفت که پس از دو بازی نیمکت نشینی مقابل انگلیس و ولز به هیچ وجه از نظر روحی - روانی برای این بازی مهیا نشده بود.

قدوس در 45 دقیقه حضورش به نیت همراهی مدافع چپ تیم ملی به میدان آمد، اما از همان لحظه ای که اولین توپ را لمس کرد کاملا در زمین سردرگم نشان داد و نه در حمله موفق بود نه در امور تدافعی. بازیکنی که در آستانه بازنشستگی از بازی های ملی است و جام جهانی 2022 و بازی با آمریکا می تواند نقطه پایانی برای او و تیم ملی فوتبال ایران باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها