|

مدافع فرانسوی بارسلونا به جام جهانی می رسد؟

تعویض شدن ژول کنده، مدافع میانی تیم بارسلونا، به دلیل مصدومیت در بازی مقابل والنسیا باعث نگرانی بسیاری از فرانسوی ها شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سه امتیاز ارزشمند این بازی در حالی برای شاگردان ژاوی هرناندز به دست آمد که آنها تا لحظات پایانی با حریف مساوی بودند اما روبرت لواندوفسکی توانست سرنوشت ساز ظاهر شود و گل پیروزی تیمش را در دقیقه 94 این بازی وارد دروازه والنسیا کند. 

با این حال، شرایط خیلی هم مطابق میل بارسا پیش نرفت و آنها مجبور شدند در دقیقه 74 به دلیل مصدومیت کنده، این بازیکن را از زمین بیرون بکشند و جرارد پیکه را جانشین او کنند. 

این اتفاق نگرانی بسیاری را نه فقط برای بارسا، بلکه برای دیدیه دشان و تیم ملی فرانسه به همراه داشت چون فاصله زیادی تا آغاز جام جهانی 2022 قطر نمانده و مصدومیت این مدافع به هیچ وجه خبر خوبی برای این تیم نخواهد بود. 

در حالی که این باشگاه هنوز آزمایش‌های کامل روی او را انجام نداده و مشخص نشده که شرایط کنده دقیقا به چه شکل است و آیا لازم است که مدت زمانی از میادین دور باشد یا خیر، خود این بازیکن باور دارد که مصدومیتش چندان جدی نیست. 

او پس از پایان این بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« من فکر نمی‌کنم مشکل جدی برایم پیش آمده باشد. تعدد بازی‌ها زیاد است. این اولین بار است که من هر سه یا چهار روز یک بار بازی می‌کنم. ساعات طولانی در جاده هستیم. مدیران هیچ اهمیتی برای بازیکنان قائل نیستند. چنین شرایطی باعث مصدومیت می‌شود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها