|

بارسلونا به 20 میلیون یورو پول نیاز دارد!

مدیران باشگاه بارسلونا برای ثبت قرارداد ژول کنده، به 20 میلیون یورو نیاز دارند.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشت و توانست بازیکنان مدنظر ژاوی را جذب کند اما مشکلاتی بر سر ثبت قراردادهای این بازیکنان ایجاد شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مشکلات مالی و شرایط اقتصادی دشوار این باشگاه باعث شد که آنها برای تامین بودجه خرید این بازیکنان دست به فعال کردن اهرم‌های اقتصادی و فروشی بخشی از سهام بارسا استودیو و همچنین حق پخش تلویزیونی لالیگا شوند. 

این مبلغ به آنها در جذب بازیکنان و ثبت قرارداد خریدهای جدید مانند روبرت لواندوفسکی و رافینیا و همچنین تمدید قرارداد عثمان دمبله و سرجی روبرتو کمک کرد اما هنوز تکلیف کنده در این میان مشخص نیست. 

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که مدیران این باشگاه به 20 میلیون یورو برای ثبت قرارداد این بازیکن نیاز دارند. کنده شب گذشته هم مانند هفته قبل در دیدار برابر رئال سوسیداد غایب بود و به نظر می‌رسد که در فاصله 10 روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نگران شرایط دشواری است که برای او به وجود آمده است. 

مدیران بارسا اطمینان داشتند که با فروش بازیکنانی که در فهرست مازاد قرار دارند این مشکل را حل خواهند کرد اما پس از این که انتقال ممفیس دیپای به یوونتوس که تمام شده به نظر می‌رسید انجام نشد، آنها هم کم کم نگران شده‌اند. 

اگر بازیکنانی چون دیپای، مارتین برایثویت، سرجینیو دِست و پی‌یر امریک اوبامیانگ در طول 10 روز آینده از بارسا جدا شوند، این باشگاه مشکلی با ثبت قرارداد کنده نخواهد داشت اما آنها در حال حاضر 20 میلیون یورو با رسیدن به این هدف فاصله دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها