|

بارسا امیدوار به ثبت قرارداد ستاره فرانسوی

مدیران باشگاه بارسلونا امیدوار هستند که قرارداد کُنده، مدافع فرانسوی را تا قبل از پایان بازی امشب به ثبت برسانند.

لینک کوتاه کپی شد

شرایط مالی باشگاه بارسا باعث شد که حتی فعال کردن اهرم مالی چهارم هم نتواند به ثبت قرارداد کُنده کمکی کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این باشگاه توانست قراردادهای روبرت لواندوفسکی و رافینیا به عنوان بازیکنان جدید و همچنین تمدید قرارداد عثمان دمبله و سرجی روبرتو را به ثبت برساند اما گفته می‌شود برای ثبت قرارداد این بازیکن فرانسوی نیاز به 50 میلیون یوروی دیگر دارد. 

آنها امیدوار بودند که خیلی زودتر از این بتوانند بازیکنانی چون ممفیس دیپای، ساموئل اومتیتی، مارتین برایثویت و سرجینیو دِست را بفروشند تا هم مبلغی از هزینه صورت گرفته برای خریدهای جدید را جبران کنند و هم بخشی از سقف دستمزد تعیین شده از سوی لالیگا آزاد شود. 

اما این روند چندان موفقیت‌آمیز نبوده است، هرچند حالا به نظر می‌رسد که این باشگاه فرصت فروش دیپای و اومتیتی را دارد. مدیر برنامه این مهاجم هلندی به تورین سفر کرده است تا کارهای نهایی انتقال او را انجام دهد و لچه نیز به دنبال جذب اومتیتی است. 

حتی فروش غیرمنتظره پی‌یر امریک اوبامیانگ که در ماه ژانویه به نوکمپ آمده بود به چلسی نیز می‌تواند بسیار به سود این باشگاه تمام شود و در واقع آنها مجبور به پذیرش این شرایط برای ثبت قرارداد کُنده هستند. 

اگر روند انتقال این بازیکنان و خصوصا دیپای به خوبی انجام شود، این احتمال وجود دارد که بارسا بتواند پیش از بازی امشب برابر رئال سوسیه‌داد قرارداد کُنده را به ثبت برساند. این خبر بسیار خوبی برای این تیم و ژاوی خواهد بود چراکه می‌تواند از این مدافع در خط دفاعی تیمش استفاده کند. با این حال فعلا همه چیز بستگی به روند جدایی بازیکنان از بارسا دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی