|

پای فلورنتینو پرز به دادگاه نیمار و بارسا باز شد!

دادگاه رسیدگی به تخلف نیمار، ستاره پیشین بارسلونا، در جریان پیوستن به این باشگاه ادامه دارد و حالا جزئیات جالبی هم مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

نیمار از سوی شرکتی که 40 درصد از حقوق و امتیاز انتقال او را در سال 2013 در اختیار داشته به فساد و تبانی متهم شده و در حال حاضر دادگاهش در شهر بارسلونا در حال برگزاری است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پدر و مادر نیمار به همراه ساندر روزل و جوزپ ماریا بارتومئو، دو مدیر سابق بارسلونا، به همراه اودیلیو رودریگوئس فیلیو، رییس سابق باشگاه سانتوس، هم در این دادگاه حضور دارند. 

این شرکت برزیلی معتقد است که مبلغ واقعی قرارداد منعقد شده بین بارسلونا و نیمار اعلام نشده و آنها به نوعی سعی کرده‌اند که با تبانی باعث شوند که این شرکت به حق واقعی خودش در این انتقال نرسد. 

بارسا در طول این مدت بارها سعی کرد که توافقی بین خودش و نیمار و این شرکت برزیلی ایجاد کند اما این اتفاق در نهایت عملی نشد و کار بار دیگر به دادگاه کشیده شد تا قانون تکلیف درگیری بین آنها را مشخص کند. 

نکته جالبی که در این دادگاه مطرح شده مربوط به ارتباط فلورنتینو پرز با نیمار و شرکتی است که در  آن زمان حق انتقال او را در اختیار داشت. در واقع رییس باشگاه رئال مادرید برای جذب نیمار با این شرکت به توافق رسیده بود. 

گفته می‌شود آنها حتی با سانتوس نیز برای این انتقال توافق کرده بودند اما نیمار در نهایت تصمیم گرفت به بارسلونا ملحق شود و این موضوع به مذاق رئال اصلا خوش نیامد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها