|

آنچلوتی جواب مسی و ژاوی را داد!

برای آنچلوتی لیگ قهرمانان از هر نظر اهمیت بیشتری نسبت به لالیگا دارد و او قهرمانی در این رقابت ها را به لالیگا ترجیح می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال پس از تساوی خانگی در لالیگا برابر اوساسونا خود را مهیای بازی برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان می کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ رئال در دو بازی قبلی خود توانسته سلتیک و لایپزیش را شکست دهد و پیروزی در بازی فردا می تواند نقش مهمی در صعود زودهنگام رئال به دور بعد داشته باشد.

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در مورد بازی فردا گفت:«همه می دانیم که بازی فردا بسیار حساس و مهم است. اگر برنده شویم، گام بلندی به سمت یک هشتم نهایی خواهد بود و کاملا آماده این بازی هستیم. یکشنبه برابر اوساسونا مثل همیشه نبودیم ولی فردا فرصت خوبی برای جبران داریم. شاختار حریف دشواری است و برای این بازی تیبو کورتوا را نداریم ولی لوکا مودریچ، لوکاس واسکز برگشته اند.دنی سبایوس هم امروز در تمرین مصدوم شد. در مورد مودریچ هنوز مطمئن نیستم بتواند در ترکیب ثابت باشد.»

نیمکت‌نشینی های ادامه‌دار ادن هازارد:«اگر در این مورد توضیح بخواهد، با او حرف خواهم زد. او معتقد است باید بیشتر بازی کند و این کاملا طبیعی است. هنوز با من در این مورد حرف نزده است. در رئال رقابت بالاست و هازارد به خوبی با این وضعیت آشناست.»

انتقادات از کریم بنزما:«وقتی کریم در سطح خودش بازی نمی کند، طبیعی است که از او انتقاد شود و این در فوتبال طبیعی است ولی روی او و تیم اثر منفی نمی گذارد. کریم تازه از مصدومیت برگشته و خیلی زود اوج خواهد گرفت.»

لالیگا سخت تر است یا لیگ قهرمانان؟«لالیگا بسیار مهم است ولی من ترجیح می دهم هر سال فاتح لیگ قهرمانان شویم. لیگ قهرمانان مهمترین تورنمنت فوتبال در سطح باشگاهی است. قهرمان لالیگا پس از 38 بازی مشخص می شود ولی در لیگ قهرمانان بازی های کمتری انجام می شود. در لیگ قهرمانان کوچکترین جزئیات تعیین کننده هستند و شانس جبران‌تان اندک است ولی در لالیگا فرصت برای جبران دارید. این را نمی توان به شانس مرتبط دانست. مثلا می توانم بگویم برابر اوساسونا بدشانس بودیم چون یک پنالتی‌مان خراب شد اما این منصفانه نیست چرا که در سطح خودمان نبودیم. نباید فراموش کنیم که اوساسونا بسیار خوب بازی کرد.»

وضعیت مصدومیت کورتوا:«او بهتر شده اما شاید به بازی برابر ختافه نرسد. کورتوا را احتمالا هفته بعد برابر شاختار و سپس در ال‌کلاسیکو خواهیم داشت.»

ادعای ژاوی و مسی در مورد اینکه همیشه بهترین تیم، قهرمان چمپیونزلیگ نمی شود:« در این مورد نمی توانم نظر بدهم چون هر کسی متفاوت فکر می کند و نظر خودش را دارد. برای من فوتبال فقط زیبا بازی کردن نیست. نمی توان با فوتبال زیبا همیشه نتیجه گرفت. مطرح کردن این ادعا که ما بهترین تیم رقابت ها نبودیم، بسیار ساده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها