|

نظر ژاوی در مورد بازگشت لیونل مسی به بارسلونا

لیونل مسی آرژانتینی پس از دو دهه حضور در تیم بارسلونا مجبور به جدایی از این باشگاه شد.

لینک کوتاه کپی شد

مسی به خاطر مشکلات مالی که بارسلونا داشت، تصمیم به جدایی گرفت و راهی پاری سن ژرمن شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شبکه لحظه؛ طبق اعلام روزنامه اسپورت ژاوی علاقه بسیار زیادی به مسی دارد و از خوان لاپورتا خواست که بعد از پایان قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن این بازیکن بزرگ را به نوکمپ برگرداند.

ژاوی به این موضوع واکنش نشان داد. او گفت: در شرایط کنونی صحبت از بازگشت مسی هیچ معنی ندارد. مسی با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به همین خاطر بازگشت او به بارسلونا در شرایط کنونی غیر ممکن است. باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

او ادامه داد: خوان لاپورتا رئیس باشگاه پیش از این گفت که امیدوار است جدایی مسی از بارسلونا همیشگی نباشد.

گزارش‌ها حاکی از این است که باشگاه بارسلونا قصد دارد که مسی را بعد از پایان قراردادش به تیم برگرداند.

مسی تا سال ۲۰۲۳ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. این ستاره آرژانتینی فصل خوبی را با تیم فرانسوی پشت سرنگذاشت و انتقادهای زیادی از او شد.

پاری سن ژرمن در فصلی که گذشت قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد اما شکست عجیب برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا انتقادهای زیادی از ستاره این تیم از جمله مسی و نیمار شود.

ماندن مسی در پاری سن ژرمن بستگی به عملکرد او در فصل پیش رو دارد. اگر او نتواند زمینه قهرمانی تیم را در لیگ قهرمانان اروپا مهیا کند، به احتمال خیلی زیاد از تیم جدا خواهد شد و در این حالت بحث بازگشت او به آبی اناری‌ها با جدیت مطرح خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها