|

(عکس) مراسم معارفه رسمی دو ستاره تازه وارد بارسلونا

آلونسو و بیرین امروز رسما به هواداران بارسلونا معرفی شدند. این دو ستاره، آخرین خرید های تابستانی بلوگرانا بودند.

لینک کوتاه کپی شد

ژاوی هرناندز اصرار داشت که برای تقویت دفاع راست و چپ بارسا باید دو مدافع جدید جذب شوند و در روز پایانی نقل و انتقالات، سرانجام هکتور بیرین به بارسا پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از  ورزش سه؛ او در پست دفاع راست احتمالا گزینه شماره یک ژاوی خواهد بود.

 یک روز پس از پایان نقل و انتقالات نیز مارکوس آلونسو به بارسلونا پیوست. او با چلسی فسخ کرده بود و به عنوان بازیکن آزاد با بارسا قرارداد امضا کرد. قرارداد هر دو بازیکن یک ساله با بند فسخ 50 میلیون یورویی است. امروز با حضور خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، بیرین و آلونسو رسما به هواداران معرفی شدند.

لاپورتا در مورد بیرین گفت: « هکتور بیرین درخواست مستقیم ژاوی بود و او حالا اینجاست. هکتور محصول آکادمی لاماسیاست و دوست داشت به خانه برگردد. او در آرسنال، واتفورد و بتیس بازی کرده و بازیکنی باتجربه است. هکتور قطعا می تواند به ما کمک کند. او شماره دو را به تن خواهد کرد و از بازگشتش به بارسا بسیار خوشحالم.»

 

لاپورتا در مورد آلونسو هم گفت:« انتقال مارکوس آلونسو بسیار هیجان انگیز بود. ما بازیکنی باکیفیت و بزرگ را به خدمت گرفتیم. ژاوی برای جذب او هم اصرار داشت. زمانی پدر مارکوس برای بارسا بازی می کرد و بازی هایش را به یاد دارم. حالا مارکوس اینجاست و برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت خواهد کرد. مارکوس بازیکنی چند پسته است و ضربات کاشته خوبی هم می زند. مارکوس، برایت آرزوی موفقیت می کنم.»

آلونسو در مراسم معارفه خود گفت :« بسیار خوشحالم و پیوستن به بارسا برایم رویایی بود. خوشحالم که حالا بازیکن بارسلونا هستم و از کودکی دوست داشتم روزی برای بارسا بازی کنم. با پدرم چند بار در نوکمپ بازی های بارسا را تماشا کرده بودم و حالا می خواهم کمک کنم بارسا قهرمان شود. همه چیز برای من از صفر شروع می شود و برای رسیدن به ترکیب اصلی بارسا مبارزه خواهم کرد.»

بیرین هم گفت :« برای پوشیدن پیراهن بارسا بسیار هیجان زده‌ام. بازی برای تیم اول بارسا همیشه یک رویا بود. تصور نمی کردم امسال به بارسا برگردم و تشکر می کنم از همه کسانی که به من برای نهایی شدن این انتقال کمک کردند. بازگشت به بارسا همیشه در برنامه هایم بود و قبلا نیز چند بار مذاکراتی داشتیم که به نتیجه نرسید. بالاخره به آرزویم رسیدم و خوشحالم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها