|

با تایید توخل بازیکن اسپانیایی چلسی راهی بارسا می شود

سرمربی چلسی، می‌گوید این باشگاه با جدایی مارکوس آلونسو موافقت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته اول لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در هفته‌های اخیر از علاقه بارسا به جذب آلونسو خبر داده بودند و فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، در روزهای گذشته مدعی شده بود که این بازیکن در یک قدمی حضور در نوکمپ قرار دارد. 

این مدافع اسپانیایی در بازی شب گذشته برابر اورتون در ترکیب تیمش حضور نداشت و همین موضوع بیش از پیش به شایعات پیوستن او به بارسلونا دامن زد. 

یکی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری پس از بازی در این باره از توخل پرسید و این مربی آلمانی در پاسخ اظهار داشت:« بله، مارکوس درخواست جدایی از ما را مطرح کرد و ما هم پذیرفتیم. قرار دادن او در ترکیب امروز به هیچ وجه منطقی به نظر نمی‌رسید.»

به این ترتیب دوران شش ساله حضور آلونسو در ترکیب چلسی و در استمفوردبریج به پایان رسید و انتظار می‌رود که توافق نهایی این دو باشگاه به زودی صورت بگیرد و این انتقال به شکل رسمی اعلام شود. 

چلسی تابستان امسال با تغییرات جدی در خط دفاعی تیمش روبرو شد، چرا که آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن نیز پیش از این از ترکیب این تیم جدا شده و به ترتیب به رئال مادرید و بارسلونا ملحق شده بودند. 

به نظر می‌رسد که تلاش آنها برای جذب مدافعان بیشتر در این پنجره نقل و انتقالاتی برای تقویت تیم توخل در فصل جدید ادامه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها