|

بارسلونا واقعا فراتر از یک باشگاه است

ژاوی از عملکرد شاگردانش در دیدار دوستانه با منچسترسیتی ابراز رضایت کرد و به تمجید از هافبک پرتغالی سیتی پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم بارسلونا در دیداری دوستانه در ورزشگاه نوکمپ به مصاف منچسترسیتی رفت که این بازی در نهایت با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در این دیدار که با حضور ۸۱۹۰۰ تماشاگر برگزار شد، اوبامیانگ در دقیقه ۲۹، دی‌یونگ در دقیقه ۶۶ و دپای در دقیقه ۷۹ برای کالاتان‌ها موفق به گلزنی شدند. در سوی دیگر آلوارس در دقیقه ۲۱، پالمر در دقیقه ۷۰ و محرز در دقیقه ۹+۹۰ (از روی نقطه پنالتی) گل‌های تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا را به ثمر رساندند.

ژاوی هرناندس پس از این دیدار که با هدف افزایش آگاهی مردم در مورد بیماری مهلک ALS که بازیکن و مربی سابق بارسلونا و دوست نزدیک پپ گواردیولا یعنی خوان کارلوس اونزوئه به آن مبتلا شده برگزار شد، گفت: «ما با برگزاری این دیدار دوستانه نشان دادیم که فراتر از یک باشگاه هستیم.»

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: «در پایان، دو تیم و مربیان ایده مشابهی برای این بازی داشتند. منچسترسیتی یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. آنها تیمی سختکوش هستند و کار را برای ما سخت کردند.»

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص هافبک پرتغالی من‌سیتی که گفته می‌شود بارسا به دنبال جذب او است، خاطرنشان کرد: «کسی هم هست که بازیکنی مثل برناردو سیلوا، کوین دبروینه و ارلینگ هالند را دوست نداشته باشد؟ منچسترسیتی تیم بزرگی دارد. خبری در خصوص سیلوا ندارم که بگویم و نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. فکر می‌کنم او بازیکن مهمی برای پپ و من‌سیتی است.»

ژاوی ۴۲ ساله در تکمیل صحبت‌هایش افزود: «من برناردو را به عنوان یک بازیکن دوست دارم، او همه چیز را درک می‌کند و توانایی شگفت‌انگیزی در تصمیم‌گیری در جریان بازی دارد. او بازیکن بسیار مهمی برای پپ است و در زمین تفاوت را رقم می‌زند.»

بارسلونا حالا باید خود را برای بازی با وایادولید در هفته سوم لالیگای اسپانیا آماده کند، دیداری که یکشنبه شب هفته پیش‌رو در نوکمپ برگزار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها