|

ژاوی تصمیم نهایی در مورد دی یونگ را گرفت

آنطور که به نظر می‌رسد فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسا، چاره‌ ای جز ترک این تیم ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایعات پیرامون آینده دی‌یونگ در نوکمپ به یکی از اخبار اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ژاوی در طول این مدت همیشه سعی کرده است از همه بازیکنانش خصوصا دی‌یونگ دفاع کند و همیشه تاکید کرده که او بازیکن بسیار خوب و درخشانی است و داشتن او به سود هر تیمی است چون می‌تواند کار را برای آنها آسان کند. 

با این حال به نظر می‌رسد که این بازیکن دیگر جایی در برنامه‌های این مربی جوان ندارد و او ترجیح می‌دهد از بازیکنانی در خط میانی تیمش استفاده کند که سبک بازی‌شان به فلسفه او نزدیک‌تر باشد. 

پرونده انتقال برناردو سیلوا به بارسا هنوز به طور کامل بسته نشده و ژاوی امیدوار است که بتواند این بازیکن را به جای دی‌یونگ در خط میانی تیمش در اختیار داشته باشد چون معتقد است که سبک و کیفیت بازی او می‌تواند کمک بسیاری به بارسا در فصل جدید کند و برای این تیم تعیین‌کننده باشد. 

تمامی مدیران بارسا از ابتدای تابستان در تلاش هستند تا شرایط را برای جدایی این هافبک هلندی فراهم کنند اما او هنوز حاضر به پذیرش پیشنهادهایی که از سوی چلسی و یونایتد دریافت کرده نشده است. 

این در حالی است که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در تاریخ اول سپتامبر بسته خواهد شد و به این ترتیب بارسا فرصت زیادی برای فروش او که امری ضروری در زمینه جذب سیلوا است ندارد. 

دستمزد سیلوا از این بازیکن کمتر خواهد بود و این از نظر مالی نیز به سود باشگاه بارساست اما باید دید که آیا آنها می‌توانند دی‌یونگ را برای ترک نوکمپ متقاعد کنند یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها