|

بمب ناکارآمد استقلالی ها بعد از کلی جنجال و هیاهو شاگر ژنرال شد!

امین قاسمی نژاد با قراردادی یک ساله و به عنوان بازیکن آزاد به شاگردان قلعه‌نویی اضافه شد

لینک کوتاه کپی شد

در نقل‌ و انتقالات تابستانی پیش از شروع لیگ بیست‌ویکم، امین قاسمی‌نژاد به واسطه درخشش خیره‌کننده در پدیده مشهد و ثبت 11 گل، یکی از چهره‌های ویژه بازار تابستانه بود و به بمب نقل‌وانتقالات بدل شد و سرخابی‌های پایتخت رقابت تنگاتنگی برای جذب این بازیکن 34 ساله داشتند و در نهایت، قاسمی‌نژاد برای حضوری  2ساله با مدیران استقلال به توافق رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ فرزاد مجیدی مربی استقلال بعد از نهایی‌شدن انتقال قاسمی‌نژاد به استقلال، آبی‌ها را برنده دربی نقل‌وانتقالات معرفی کرد، اما برخلاف سروصدای زیادی که مهاجم سابق پدیده در بازار تابستانه داشت، او فصل بسیار پرفراز‌ونشیب و البته ناموفقی را در جمع آبی‌پوشان استقلال گذراند و سپس نتوانست در دوران حضور قرضی‌اش در گل‌گهر هم موفق باشد.

امین قاسمی‌نژاد فصل گذشته 3 بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و در 5 مسابقه هم به عنوان یار جانشین به ترکیب آبی‌ها اضافه شد که ماحصل حضور او در ترکیب استقلالی‌ها، تنها یک گل بود که موفق شد در مقابل مس رفسنجان وارد دروازه نارنجی‌پوشان کند. ترافیک خط حمله استقلال و عدم علاقه مجیدی به استفاده از قاسمی‌نژاد باعث شد تا او برخلاف دوران حضورش در پدیده، به یک بازیکن نیمکت‌نشین در استقلال بدل شود.

قاسمی‌نژاد برای حفظ آمادگی و بازگشت به روزهای اوج خود از مدیران باشگاه خواست تا با جدایی قرضی‌اش موافقت کنند و با چراغ سبز فرهاد مجیدی، مهاجم باتجربه آبی‌ها راهی گل‌گهر سیرجان شد و نیم‌فصل دوم را در جمع شاگردان قلعه‌نویی گذراند. او در دوران حضورش در گل‌گهر هم نتوانست عملکرد موفق خود در پدیده را تکرار کند و در 10 مسابقه به صورت متناوب در ترکیب سیرجانی‌ها به میدان رفت اما در گلزنی ناکام بود.

سا پینتو و خط قرمز روی نام بمب تابستانی

مهاجم سابق پدیده بعد از گذراندن یک فصل پر فراز و نشیب و البته ناکامی مطلق در تکرار موفقیت‌های گذشته، به اردوی آبی‌پوشان استقلال بازگشت و امیدوار بود که بتواند با توجه به تغییر کادرفنی استقلال و حضور ریکاردو سا پینتو، نظر سرمربی پرتغالی استقلال را جلب کند و در لیگ بیست‌ودوم برای آبی‌پوشان به میدان برود اما سا پینتو نام او را در فهرست مازاد تیمش قرار داد تا بمب نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌ویکم خیلی زود خنثی شود!

قاسمی‌نژاد دوباره شاگرد ژنرال شد

امین قاسمی‌نژاد بعد از آنکه در لیست مازاد سا پینتو قرار گرفت، مذاکراتی را با مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان، آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان انجام داد. او که تجربه همکاری با رضا مهاجری، مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی را داشت، قصد داشت تا دوباره با یکی از این سه سرمربی همکاری کند و دوران فوتبالی خود را دنبال نماید.

مهاجم سابق استقلال در نهایت و در شرایطی که گفته می‌شد با مدیران آلومینیوم اراک به توافق نهایی رسیده، امروز از مقصد جدید فوتبالی‌اش رونمایی کرد و با دریافت رضایت‌نامه از آبی‌پوشان تهرانی، با قراردادی یک ساله و به عنوان بازیکن آزاد به شاگردان قلعه‌نویی اضافه شد تا بعد از حضوری قرضی در گل‌گهر، در لیگ بیست‌ودوم هم فوتبال خود را در سیرجان دنبال کند.

قاسمی‌نژاد بعد از رودی ژستد، محمد دانشگر، وریا غفوری، امیرحسین حسین‌زاده و متین کریم‌زاده، ششمین خروجی تابستانی استقلالی‌ها به‌شمار می‌رود و احتمال با توجه به لیست مازاد اعلام شده از سوی سا پینتو، بر تعداد نفرات طی روزهای آینده افزوده شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی