|

نقل و انتقالات استقلال؛ درخواست قاسمی‌نژاد برای بازگشت

امین قاسمی نژاد

آیا امین قاسمی‌نژاد دوباره به استقلال بازخواهد گشت؟ باید منتظر ماند و سرنوشت این بازیکن را با استقلال دید.

لینک کوتاه کپی شد

«‌می‌خواهم برگردم و جبران کنم.» این جمله احساسی امین قاسمی‌نژاد، مهاجم فصل پیش استقلال به مدیران باشگاه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایران ورزشی، او می‌خواهد به استقلال بازگردد و طبق وعده‌اش ناکامی نیم‌فصل نخست فصل قبل را جبران کند. خواسته‌ای که منوط به موافقت ساپینتو است، نه مدیران باشگاه استقلال که شاید در این برهه نتوانند میزان آمادگی امین قاسمی‌نژاد را برای حضور دوباره در ترکیب استقلال تشخیص دهند.

بدون شک اگر قاسمی‌نژاد می‌خواهد دوباره با استقلال در میادین فوتبال دیده شود، باید در تمرینات حاضر شود و رضایت ساپینتو را جلب کند چون او آمار قابل قبولی را بعد از جدایی از استقلال در ترکیب گل‌گهر به نمایش نگذاشت و نتوانست مهاجم ایده‌آلی برای تیم امیر قلعه‌نویی باشد.

قاسمی‌نژاد اما امیدوار است به واسطه قراردادی که دوباره با باشگاه استقلال فعال شده به این تیم بازگردد و جبران مافات کند و مشخص نیست که درخواست او چه سرانجامی در پی داشته باشد و آیا او و استقلال دوباره به هم پیوند بخورند یا خیر؟!

 با توجه به اینکه مدیران باشگاه استقلال با سجاد شهباززاده به توافق نهایی رسیده‌اند و با چند بازیکن خارجی نیز مذاکراتی آغاز شده است، بودن یا نبودن قاسمی‌نژاد در استقلال فصل آینده چندان ساده به نظر نمی‌رسد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این مهاجم خواهد بود. آیا امین دوباره به استقلال بازخواهد گشت؟ باید منتظر ماند و سرنوشت این بازیکن را با استقلال دید. رایزنی ها میان مدیر برنامه قاسمی نژاد و باشگاه استقلال ادامه دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی