|

چند خبر تازه از نقل و انتقالات پرسپولیس یکشنبه 12 تیر

پرسپولیس با جذب 2 بازکن دیگر کارش در نقل وانتقالات تابستانی به پایان خواهد رسید.

لینک کوتاه کپی شد

اخبار رسیده از باشگاه حاکی از این است که قرار شده طی روزهای آتی با برگزاری جلسات ویژه بین پرسپولیسی ها و ابراهیمی تکلیف جدایی یا ادامه همکاری او با سرخ ها مشخص شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پرسپولیس نیوز؛ ابراهیمی فصل گذشته را در حالی به پایان رساند که در آغاز فصل فرصت چندانی را برای حضور در ترکیب سرخ ها به دست نیاورد اما در هفته های پایانی اعتماد یحیی گل محمدی را به خود جلب کرد و توانست با بازگشت به ترکیب پرسپولیس عملکرد خود را ارائه دهد.

رضا اسدی

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در انتظار تماس مدیران این باشگاه است.

قبل از اینکه بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر به اتمام برسد خبرهای مختلفی در مورد جدایی رضا اسدی از پرسپولیس مطرح شد و حتی بعد از اتمام لیگ، موضوع جدایی اسدی به شکلی جدی‌تر به میان آمد.

با این حال یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هفته گذشته اعلام کرد که از مسئولان باشگاه خواسته است تا قرارداد اسدی را تمدید کنند.

روز گذشته هم خبرهایی شنیده شد مبنی بر اینکه قرار است اسدی امروز به باشگاه پرسپولیس برود تا قراردادش را تمدید کند.

با این حال مدیران پرسپولیس هنوز با اسدی برای انجام مذاکره حضوری تماس نگرفته‌اند و این بازیکن منتظر تماس پرسپولیسی‌هاست تا برای مذاکره به باشگاه برود.

مهدی عبدی

رئیس باشگاه تازه‌وارد لیگ برتر پرتغال از علاقه این باشگاه به جذب مهاجم تیم پرسپولیس سخن گفت.

مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی، با پیشنهادی از باشگاه چاوز پرتغال مواجه شده است.

مطابق گزارش نشریه «رکورد» پرتغال، فرانسیسکو ژوزه کاروالیو رئیس باشگاه چاوز روز گذشته (جمعه) در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال این باشگاه، در مورد علاقه چاوز به جذب عبدی گفت: پیشنهادی برای خرید این بازیکن ارائه کرده‌ایم. هدف اصلی ما این است که استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم، اما باید هافبک‌ها و مهاجمان بیشتری به خدمت بگیریم تا در پایان فصل برای بقا، دست به محاسبات جدولی نبریم.

کاروالیو با بیان اینکه چاوز باید در محاسبات خودش سخت‌گیر باشد، تصریح کرد: چاوز آمده که در لیگ برتر پرتغال بماند. می‌خواهیم فصل آرامی داشته باشیم و فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

چاوز در فصل گذشته با برتری مقابل موریرنسه در مرحله پلی‌آف لیگ برتر پرتغال، مجوز شرکت در فصل جدید این مسابقات را به دست آورد.

برزیلی

نشریه آبولای پرتغال از انتقال بازیکن برزیلی به باشگاه پرسپولیس خبر داد.

نشریه پرتغالی آبولا تایید کرد که بازیکن ۳۳ ساله برزیلی در راه لیگ برتر ایران بوده و قرار است بازیکن پرسپولیس شود.

آبولا نوشت: کاسیانو با قراردادی ۲ ساله به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه خواهد شد.

کاسیا بازیکن تیم ویزلا است و در ۵۹ بازی توانسته ۲۴ گل به ثمر رساند. ویزلا برای این بازیکن ۳۰۰ هزار یورو درخواست کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها