|

سرمربی لیگ برتری دستیار یحیی در پرسپولیس؟!

مسئولان پرسپولیس با یک سرمربی لیگ برتری مذاکراتی را نجام داده اند تا او دستیار اول یحیی شود.

لینک کوتاه کپی شد

با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس صحبت از برخی از مربیان خارجی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس شنیده شد اما این مذاکرات به نتیجه نرسید تا شاگردان یحیی گل‌محمد دیروز اولین جلسه تمرینی خود را بدون حضور دستیار اول سرمربی برگزار کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ در چند وقت اخیر صحبت‌هایی از حضور برخی از مربیان خارجی در پرسپولیس مطرح شد و حتی نام برخی از مربیان داخلی هم به میان آمد اما همچنان توافقی صورت نگرفته تا حالا دوباره یک نام آشنا مطرح شود. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی را با مجتبی حسینی سرمربی فعلی تیم پیکان انجام دادند تا او به عنوان دستیار اول یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس مشغول به کار شود. حسینی در ذوب‌آهن، نفت تهران و تراکتور سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را داشته و حتی در دوره اولی که گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود او به عنوان کمک اول یحیی در پرسپولیس مشغول به کار بود.

حالا باید دید که مجتبی حسینی که در چند سال اخیر به عنوان سرمربی در لیگ برتر مشغول به کار بوده حاضر است دوباره به عنوان کمک اول مشغول به کار شود یا اینکه او قید این پیشنهاد را خواهد زد تا همچنان در پیکان بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها