|

امباپه با شرایط عجیب سرانجام با PSG تمدید کرد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیش از آخرین دیدار فصل به صورت رسمی خبر از عقد قرارداد جدید با کیلیان امباپه داد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد کیلیان امباپه فوق‌ستاره ۲۳ ساله پاری‌سن‌ژرمن با این باشگاه تا سال ۲۰۲۵ تمدید شد و پیش از دیدار پایانی فصل مقابل متز با ناصر الخلیفی عکس یادگاری گرفت.

به گزارش «شایانیوز» امباپه پس از تمدید قرارداد گفت: «اینجا تا همیشه خانه و شهر من است. من تلاش می‌کنم تا در کنار سایر بازیکنان به جوایز و افتخارات مختلفی دست پیدا کنم.»

گفته می‌شود امباپه در قرارداد جدید سالی ۱۰۰ میلیون یورو از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حقوق خواهد گرفت و حدود ۳۰۰ میلیون یورو هم پاداش در قراردادش گنجانده شده است.

امباپه به این شروط تمدید کرد

سرجیو سانتوس، خبرنگار مشهور اسپانیایی در گزارشی مدعی شد به نظر می‌رسد مهم‌ترین قول مدیران پاری‌سن ژرمن به کیلیان امباپه، توافق با زین الدین زیدان برای فصل بعد به‌عنوان سرمربی باشگاه است. زیرو در یک سال اخیر هدایت تیمی را بر عهده نداشته و علی‌رغم شایعات مبنی بر احتمال حضور او روی نیمکت تیم ملی فرانسه، مدیران پی‌اس‌جی در مورد توافق با او اطمینان‌خاطر دارند. همچنین به نظر می‌رسد کیلیان امباپه از سران باشگاه فرانسوی خواسته زمینه فروش نیمار، ستاره برزیلی این تیم را نیز فراهم کنند. 

رابطه کیلیان امباپه با نیمار در یک سال اخیر شکرآب شده و ستاره فرانسوی تمایلی به ادامه حضور این بازیکن در رختکن باشگاه ندارد. این در حالیست که تا پیش از حضور لیونل مسی در رختکن رابطه این دو بازیکن فوق العاده بود، اما به نظر حالا باندی از بازیکنان آمریکای جنوبی و فرانسوی در باشگاه تشکیل شده که مورد پسند امباپه نیست. همچنین شایعاتی در مورد تمایل این بازیکن به جدایی لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه نیز منتشر شده است.

به نظر می‌رسد کیلیان امباپه به جای نیمار خواهان خرید عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا شده و مدیران باشگاه نیز از این بابت به او قول قطعی داده‌اند. بدین‌ترتیب شایعات در مورد افزایش نقش کیلیان امباپه در باشگاه فرانسوی حقیقت دارد و او از این به بعد در تمامی تصمیمات کلان این باشگاه نظر خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها