|

مدافع بارسلونا فعلا در این تیم ماندنی شد

کار تمدید قرارداد دنی آلوز با بارسا تمام شده و پس از توافق نهایی بر سر دستمزد جدید، خبر رسمی اعلام می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

دنی آلوز در انتقالات زمستانی بود که پس از توافق با ژاوی به بارسلونا بازگشت. او بازیکن آزاد بود و قصد داشت برای حفظ آمادگی بدنی خود تا جام جهانی، در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آلوز برای بازگشت به بارسا قبول کرد که تا پایان فصل تنها 100 هزار یورو دستمزد بگیرد که پایین‌تر دستمزد ممکن در بارسلوناست. بندی در قرارداد او وجود دارد که اگر در بیشتر از 60 درصد بازی‌های بارسا حاضر شود، سه میلیون یوروی دیگر نیز دریافت خواهد کرد. با توجه به اینکه آلوز در 16 بازی از 22 بازی بارسا در نیم فصل دوم حاضر بوده(او در فهرست لیگ اروپا نبود) این مبلغ را دریافت خواهد کرد.

طبق ادعای اسپورت، آلوز در مذاکره با باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد تا پایان سال 2022 به توافق رسیده است و تنها جزئیاتی در مورد دستمزد باقی مانده که به نظر مشکل خاصی نخواهد بود. برای سال 2023 اما سه احتمال می‌توان متصور بود. یا او تا پایان فصل 23-2022 با بارسا تمدید خواهد کرد، یا بازنشسته شده و به کادر فنی بارسا اضافه می‌شود یا به فوتبال برزیل باز خواهد گشت. چیزی که مسلم است اینکه آلوز را تا پایان نیم فصل اولِ فصل بعد با پیراهن بارسا خواهیم دید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها