|

داستان بارسلونا و ستاره برزیلی پایانی ندارد!

بنابر ادعای اسپورت، دنی آلوز قرارداد یک‌ ساله جدیدی با بارسلونا امضا خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دنی آلوز چند ماه پیش با امضای قراردادی تا پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد به نوکمپ برگشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛  یک بند در قرارداد این ستاره برزیلی وجود دارد که می‌توان آن را برای یک سال دیگر نیز تمدید کرد. در واقع گفته شده که با توجه به رضایت این باشگاه از عملکرد او در پست دفاع راست، این احتمال وجود دارد که این بند مورد استفاده قرار گرفته و قرارداد این بازیکن به‌مدت یک فصل دیگر نیز تمدید شود. 

او در این مدت چهار بازی در لالیگا انجام داده و عملکرد درخشانی را ارائه کرده است. مدافع برزیلی یک گل زده و دو پاس گل نیز برای دیگر هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است.  آلوز علی‌رغم این‌که 38 سال دارد اما یکی از بازیکنان کلیدی ژاوی بوده که در حال حاضر هدایت بارسلونا را برعهده دارد و پیش از این هم‌تیمی این مدافع بوده است.

حالا اسپورت گزارش جدیدی را در مورد این ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا منتشر کرده و مدعی شده که بلوگرانا تصمیم نهایی خود را درباره دنی آلوز اتخاذ کرده و می‌خواهد یک فصل دیگر قرارداد او را تمدید کند.‌ تمام توافقات لازم در این زمینه صورت گرفته و دستمزد دنی آلوز برای فصل آینده نیز افزایش خواهد یافت. همچنین به نظر می‌رسد که طی هفته‌های آینده این تمدید قرارداد به شکل رسمی از سوی باشگاه کاتالانی اعلام می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها