|

پیشنهاد دو تیم لیگ برتری و یک تیم پرتغالی به مدافع پرسپولیس

علی شجاعی شماره 23 پرسپولیس دو پیشنهاد از لیگ برتر و حتی یک پیشنهاد هم از لیگ پرتغال دارد.

لینک کوتاه کپی شد

علی شجاعی مدافع – هافبک چپ پای پرسپولیس با پیشنهاد جدیدی از یک تیم پرتغالی مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ دو تیم صنعتی نیز خواهان خرید شماره ۲۳ پرسپولیس شده‌اند درحالی که هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. قرارداد علی شجاعی که قابلیت بازی در دو پُست دفاع و هافبک چپ را دارد در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می‌رسد اما باشگاه هنوز مذاکره‌ای برای تمدید با این بازیکن نداشته است.

او در تابستان گذشته نیز با پیشنهاداتی از سوی دو باشگاه نساجی مازندران و فولاد خوزستان مواجه شده بود اما ترجیح داد در پرسپولیس بماند. شجاعی هافبک چپ پای پرسپولیس که از نساجی مازندران و پس از درخشش در لیگ نوزدهم به تیم قهرمان آمد بار دیگر مورد توجه تیم سابقش قرار گرفت. قائم‌شهری‌ها که خاطره بازی‌های خوب علی شجاعی را فراموش نکرده‌اند بار دیگر به این بازیکن پیشنهاد دادند به نساجی مازندران ملحق شود اما …

باشگاه دیگری که خواهان علی ‌شجاعی شد فولاد خوزستان بود. اتفاقا جواد نکونام سرمربی جدید فولادی‌ها نیز شناخت کافی روی علی شجاعی داشته و خودش اولین بار این بازیکن را از سایپا به نساجی برد و او را تبدیل به ستاره این تیم کرد. با این وجود علی ‌شجاعی پس از سبک و سنگین کردن دو پیشنهاد رسیده در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و برای به‌دست آوردن جایگاهی مناسب و بهتر مبارزه کند.

او که آغاز خوبی در این تیم داشت و آخرین پنالتی پرسپولیس در نیمه‌نهایی دو فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر عربستان را به زیبایی به ثمر رساند به مرور با مشکلاتی مواجه شد.

مصدومیت از ناحیه کتف در تابستان گذشته بدشانسی بزرگی بود که سراغ علی شجاعی آمد تا نتواند آن طور که باید و شاید در پرسپولیس خوش بدرخشد. با این وجود در ادامه راه شجاعی به عنوان بازیکن جانشین هرگاه وارد زمین شد توانست عملکرد خوبی داشته باشد؛ گل بزند یا پاس گل بدهد.

این در حالی‌ست که سعید آقایی مدافع چپ مورد علاقه یحیی گل‌محمدی به رغم فیکس بودن در فصل جاری هنوز نتوانسته است پاس گل بدهد یا خوش بدرخشد. با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید تکلیف علی شجاعی در آینده چه می‌شود؟

شنیدیم جدای از پرتغال، علی شجاعی از کرواسی هم پیشنهاد دارد اما بعید است راهی این کشور شود و اگر در پرسپولیس نماند راهی پرتغال خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها