|

یحیی دفاع چپ تیمش را انتخاب کرد

اگر سعید آقایی به بازی با سپاهان هم برسد، علی شجاعی دفاع چپ پرسپولیس در سیرجان خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

سعید آقایی با مصدومیت مقابل ذوب آهن در دقیقه 35 بازی از زمین مسابقه خارج شد و وحید امیری جای او را گرفت اما ستاره شماره ۱۹ سرخپوشان نیز در دقیقه ۹۰ بازی مصدوم شد تا با توجه به این که یحیی گل محمدی تمام تعویض هایش را انجام داده بود، در دقایق انتهایی ناچار باشد ۱۰ نفره بازی را دنبال کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری پرسپولیس در منطقه چپ زمین دچار مشکل شده است؛ وحید امیری امروز جراحی شد و سعید آقایی نیز وضعیت نامعلومی داشته و حضورش در دیدار بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان در هاله ای از ابهام قرار دارد. هرچند شنیده می شود مشکل آقایی جدی نیست و احتمالا مشکلی برای بازگشت به تمرینات ندارد.

حالا باید دید تصمیم گل محمدی برای سمت چپ خط دفاع سرخ ها در دیدار مقابل سپاهان چیست. خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد حتی اگر سعید آقایی هم مهیای بازی شود با توجه به عملکرد خوب علی شجاعی، احتمال حضور او در بازی با سپاهان بیشتر از آقایی است.

فراموش نکنیم علی شجاعی در بازی رفت هم مقابل سپاهان که در اراک برگزار شد، پاس تک گل بازی را برای کمال کامیابی نیا ارسال کرد و به همین دلیل می تواند انگیزه های زیادی برای دیدار برگشت سرخپوشان مقابل سپاهان داشته باشد.

دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و سپاهان روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در چارچوب هفته ۲۷ رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها