|

مشکل بارسلونا برای امضا قرارداد با دو ستاره

اگر قرارداد CVC به زودی امضا نشود، بارسلونا در جذب بازیکنان جدید به مشکل می خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گفته جرارد رومرو، بارسلونا با وجود مشکلات مالی شدید در پنجره زمستانی نقل و انتقالات حضوری فعال داشت و توانست بازیکنان خوبی را به ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سران بارسلونا برای پنجره تابستانی پیش رو نیز برنامه های زیادی دارند و از همین حالا صحبت هایی را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کرده اند و حتی شنیده می شود برای جذب آندرس کریستنسن، مدافع باشگاه چلسی و همچنین فرانک کسیه، هافبک باشگاه میلان برای حضور در نیوکمپ به توافق رسیده اند تا هر دو بازیکن به طور آزاد در تابستان به بارسلونا بپیوندند.

با این وجود بارسلونا با توجه به تراز مالی منفی خود نیاز دارد تا دو اتفاق مهم در هفته های آتی محقق شود تا سران این باشگاه بتوانند با خیال راحت قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنند. بنا به گزارش جرارد رومرو، اگر سران بارسلونا می خواهند در این تابستان کریستنسن و کسیه را به تیم خود اضافه کنند، در اولین قدم باید هر چه زودتر قرارداد CVC را نهایی کرده و به امضا برسانند و همچنین فصل را در رده دوم جدول به پایان برسانند. در صورت محقق نشدن هر یک از این دو اتفاق، بارسایی ها برای جذب بازیکنان خود به مشکل خواهند خورد و به همین خاطر سران و بازیکنان باشگاه باید در هفته های پیش رو در داخل و خارج از زمین تلاش زیادی داشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی