|

ستاره محبوب ژاوی در راه PSG!

به نظر می‌رسد دمبله در مسیر انتقال به پاری سن ژرمن قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جار و جنجال‌های زمستانی در مورد عثمان دمبله به اتمام رسید و این وینگر تکنیکی در نهایت در بارسلونا ماندنی شد. در شرایطی که مدیران بلوگرانا خواهان فروش این بازیکن در ماه ژانویه بودند، در نهایت توافقی بین آنها و تیم‌های خواهان حاصل نشد و بارسلونا چاره‌ای جز حفظ عثمان دمبله تا پایان قرارداد نداشت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ابتدا اخباری در مورد احتمال سکونشین شدن این بازیکن تا پایان فصل منتشر شد، اما ژاوی به‌شدت به حمایت از عثمان دمبله پرداخته و از او در ترکیب بارسلونا استفاده کرد. عملکرد درخشان این بازیکن در هفته‌های اخیر باعث نشر اخباری در مورد احتمال آغاز دوباره مذاکرات و ماندن عثمان دمبله در بارسلونا شده است.

حتی خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در باره دمبله گفت: "دمبله بچه خوبی است. او از زمانی که اینجا هستیم هیچ مشکلی برای ما ایجاد نکرده است. ژاوی تصمیم گرفته روی او حساب کند زیرا می تواند در زمین تفاوت ایجاد کند. حالا اگر بخواهد بماند باید خود را با سقف حقوق ما در فصل آینده تطبیق دهد."

با این حال آاس ادعای متفاوتی را درباره ستاره فرانسوی مطرح کرده است. بر اساس گزارش‌ این رسانه‌ اسپانیایی دمبله با انتقال به پاری سن ژرمن موافقت کرده و به احتمال فراوان در تابستان راهی پارک دو پرنس خواهد شد. آاس مدعی شده که حتی ممکن است دمبله پیش از این قراردادی را هم با پاری‌سن‌ژرمن امضا کرده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها