|

PSG با ستاره جنجالی بارسلونا به توافق رسید!

به ادعای فوت مرکاتو، دمبله با تیم پاری‌سن‌ژرمن به توافق شفاهی دست یافته است.

لینک کوتاه کپی شد

وضعیت آینده عثمان دمبله به یکی از ابهامات بزرگ فوتبال اروپا تبدیل شده است. این ستاره فرانسوی آخرین فصل حضور خود در بارسا را تجربه می کند و اکنون می تواند بدون مشکل با هر باشگاه دیگری وارد مذاکره شود، اما اخیرا گفته شده که او بدش نمی آید که در صورت مهیا شدن شرایط، قراردادش با بلوگرانا را تمدید کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از طرف دیگر نمایش های اخیر عثمان دمبله و آمادگی بالای این بازیکن باعث شده که سران بارسلونا بیش از پیش برای تمدید قرارداد با این بازیکن انگیزه داشته باشند اما همچنان یک مانع بزرگ در راه ماندگار شدن این ستاره فرانسوی در نوکمپ وجود دارد که به نظر می رسد در صورت حل نشدن این مشکل، شانسی برای ادامه کار دمبله در بارسا وجود نخواهد داشت. 

در واقع دمبله و خصوصاً مدیر برنامه اش یعنی محمد سیسوکو حاضر نیستند از مواضع مالی خود کوتاه بیایند و همین موضوع باعث شده که تمدید قرارداد او به بن‌بست بخورد.

همچنین از مدت‌ها قبل گفته شد که در صورت ترک بارسلونا حضور در پاری‌سن ژرمن محتمل‌ترین گزینه در مورد آینده عثمان دمبله خواهد بود. در همین راستا فوت مرکاتو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه پاری‌سن ژرمن مذاکرات خود را با دمبله انجام داده و حتی با این بازیکن به توافق شخصی نیز دست یافته است. پی‌اس‌جی قصد دارد ستاره فرانسوی را جانشین کیلیان امباپه کند که احتمالاً در تابستان راهی رئال مادرید می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها