|

شرط لازم برای تماشای دربی از نزدیک!

طرفداران پرسپولیس و استقلال برای تماشای دربی از ورزشگاه باید واکسینه شده باشند.

لینک کوتاه کپی شد

سامانه بلیت فروشی شهرآورد در شرایطی به گفته سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ آغاز به کار خواهد کرد که باتوجه به همه‌گیری کرونا، سوال‌های بسیاری در مورد الزام واکسیناسیون و نحوه تشخیص سامانه وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهدی در این باره می‌گوید: بحث واکسیناسیون را قبل از تهیه بلیت، خود سامانه چک می‌کند و تا ۱۵ روز قبل از خرید بلیت هم هواداران نباید تست pcr مثبت داشته باشند؛ سپس سامانه باز می‌شود و امکان تهیه بلیت فراهم خواهد شد.

او با اشاره به آغاز بلیت فروشی عنوان کرد: پیمانکار خارج از سازمان لیگ است اما بنا بر صحبت هایی که با ما شده، از فردا سامانه بلیت فروشی باز خواهد شد. پیمانکار تحت قرارداد دو باشگاه است و با همکاری سازمان توسعه و تجهیز که گیت ها هم‌ متعلق به همین سازمان است، کار را پیش می‌برند.

وی در پایان گفت: انشاالله تماشاگران را داشته باشیم. در دو سال اخیر تماشاگران را نداشتیم و سکوهای خالی باعث شده بود بازی ها مثل بازی دوستانه باشند و دربی های قبلی خیلی غریبانه بود. امیدوارم دوباره صدای گرم هواداران را روی سکوها داشته باشیم؛ دو تیم از لحاظ فنی عالی هستند و امیدواریم نیمکت ها هم کمک کنند تا بازی خوبی را شاهد باشیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها