|

کُری مدیرعامل سابق پرسپولیس برای استقلالی‌ها؛ جوجه را آخر پاییز می‌شمارند!

محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس در آستانه دربی ۹۸ باز هم برای رقیب سنتی کُری خواند.

لینک کوتاه کپی شد

محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص پیش بینی اش از دربی پیش رو اظهار داشت: آرزوی ما برد پرسپولیس در دربی است. این تیم در این چند سال توانمندی‌های خودش را نشان داده و مطمئن هستم دربی را برنده خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند برنده این دربی قهرمان لیگ برتر خواهد شد تصریح کرد: این یک اصطلاح بین فوتبالی هاست و از همین جا اعلام می کنم جوجه را آخر پاییز می شمارند. تا وقتی چیزی به صورت قطعی مشخص نشده نباید در مورد آن حرف زد و فعلاً برای صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است.

رویانیان در خصوص اینکه قرار است تماشاگر به ورزشگاه بیاید افزود: این یک اتفاق خوب است و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند البته معتقد هستم می‌شد حتی تماشاگر بیشتر از این هم بیاید. قشنگی فوتبال به حضور تماشاگرانش است و حیف است چنین بازی مهمی که کلی علاقه مند دارد بدون تماشاگر یا با حضور حداقلی برگزار شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص اینکه در صورت برد این تیم به اعضای تیم پاداش می دهد یا خیر خاطر نشان کرد: درویش به عنوان مدیرعامل این کار را انجام خواهد داد و ما هم معنوی حمایت تبریک خواهیم گفت. همین که تیم برنده شود و هواداران پرسپولیس خوشحال شوند فکر می‌کنم بهترین پاداش برای بازیکنان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی