|

خالق کامبک تاریخی نیوکمپ، پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد

مدیران بارسا می گویند جواب روبرتو به پیشنهاد تمدید قرارداد منفی است.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که سران بارسا بر این باورند که جواب سرجی روبرتو به پیشنهاد تمدید قرارداد منفی بوده است، خود این بازیکن نظر دیگری دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به گفته موندو دیپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو در پایان فصل جاری مسابقات با بارسلونا به پایان می رسد و آینده این بازیکن همچنان در هاله ای از ابهام است. گفته می شود که مدیران بارسلونا بعد از رد آخرین پیشنهادشان، احتمال تمدید قرارداد این بازیکن را خیلی بعید می دانند.

از سوی دیگر روبرتو که این روزها مصدوم است می گوید به ادامه بازی در نیوکمپ علاقه دارد و صحبت های مدیران باشگاه را رد می کند. گفته می شود آخرین باری که طرفین برای تمدید قرارداد جلسه ی برگزار کردند در دسامبر سال گذشته میلادی بود که سران بارسلونا قراردادی دو ساله با کاهش دستمزد به این بازیکن ارائه کردند که روبرتو مدعی است این پیشنهاد را قبول کرده است اما طرفین بر سر بندهای جانبی با هم به توافق نرسیدند.

بنا به ادعای موندو، بعد از این اتفاق دیگر جلسه ای بین طرفین برگزار نشده است. مدیران بارسا بابت این که روبرتو رویه سایر کاپیتان های تیم برای کاهش دستمزد را قبول نکرده ناراحت هستند و این در حالی است که خود روبرتو این ادعا را رد می کند. با این وجود مدیران بارسا بر این باورند که جواب روبرتو به پیشنهاد تمدید منفی بوده و بعید است جلسه جدیدی برای تمدید قرارداد این بازیکن برگزار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی