|

پرسپولیسی های سابق علیه پرسپولیسِ یحیی!

بازی امروز تیم‌ های پرسپولیس و مس تقابل خط دفاعی این تیم با پرسپولیسی سابق است.

لینک کوتاه کپی شد

امروز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان، تیم چهارم جدول رده بندی می‌رود تا حساس‌ترین بازی روز را برگزار کند. شاگردان گل محمدی برای اینکه مانع از افزایش فاصله با استقلال صدرنشین شوند باید هر طور شده سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پرسپولیس مدت‌هاست که در خانه امتیازی از دست نمی‌دهد و در ۵ بازی قبلی خانگی هم برابر رقبا به برتری رسیده است. به این حال برای بازی برابر مس رفسنجان، روی کاغذ کار ساده‌ای ندارد. تیم کرمانی امروز در ترکیبش هم بهترین گلزن لیگ را در اختیار دارد هم بهترین پاسور را! گادوین منشا، بازیکنی که پیش‌تر در خط حمله همین پرسپولیس بازی می‌کرد، در این فصل بعد از ۱۹ هفته با زدن ۱۱ گل، صدرنشین جدول گلزنان لیگ است. در نتیجه شاید کار اصلی مدافعان پرسپولیس در دیدار امروز، متوقف کردن همین پرسپولیسی سابق باشد. از سوی دیگر، محسن آذرباد، بهترین پاسور لیگ هم در ترکیب مس به میدان می‌رود. او با ۷ پاس گل در این فصل، آمار جالبی به جا گذاشته است. این بازیکن در سه بازی اخیر لیگ برتری موفق به ارسال سه پاس گل برای همتیمی‌هایش شده است.

این آمار در شرایطی به ثبت رسیده که در پرسپولیس بهترین گلزن مهدی عبدی است که فقط ۵ بار توانسته دروازه رقبا را باز کند. شاید این موارد، بخشی از جذابیت‌های بازی امروز باشد که قرار است بین تیم‌های دوم و چهارم جدول رده بندی برگزار شود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها