|

داغ ترین خبرهای نقل و انتقالاتی استقلال 7 بهمن؛ بررسی 4 گزینه خارجی کلید خورد!

فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با مس رفسنجان تاکید کرد که برای نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال دو بازیکن خارجی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»؛ گزینه های داخلی مورد نظر فرهاد مجیدی خیلی زود مشخص شدند. علیرضا کوشکی هافبک هجومی و مهاجم جوان تیم پیکان، صالح  حردانی وینگر و دفاع راست فولاد خوزستان هستند. درباره گزینه های خارجی فرهاد مجیدی برای خط هافبک و بخش هجومی استقلال هم از یک بازیکن برزیلی نام برده می شود.

ژان کارلوس ویسنته هافبک تهاجمی نائوچیکو برزیل یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال است. پس از آنکه روز گذشته رسانه های برزیلی از رد شدن پیشنهاد 500 هزار دلاری آبی ها برای جذب این بازیکن خبر دادند، حالا هلیو دوس آنخوس سرمربی نائوچیکو از تمایل این بازیکن برای پیوستن به استقلال خبر می دهد.

درباره گزینه آسیایی فرهاد مجیدی هم صحبت از صفا هادی هافبک تیم23 ساله تیم ملی عراق و باشگاه نیروی هوایی عراق است.

هادی با  سابقه بازی در تیم های الشرطه و الزوراء عراق و همچنین سووتوف سامارا در لیگ برتر روسیه ، در پست هافبک دفاعی بازی می کند و توانایی و سابقه بازی در هافبک میانی و هافبک راست را هم دارد.

کادر فنی استقلال در حال حاضر مشغول رصد و بررسی چهار بازیکن خارجی هستند. با این بازیکنان که دو نفرشان آسیایی و دو نفرشان غیر آسیایی هستند مذاکراتی نیز صورت گرفته اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. کاهش مبلغ رضایتنامه از اصلی ترین مواردی است که باعث شده تا به این لحظه مذاکرات به نقطه نهایی خود نرسد.

این نکته را نیز باید حتما در نظر گرفت که در بازه نقل و انتقالات نیم‌فصل بازیکن آزاد که کیفیت بالایی داشته باشد به ندرت پیدا می‌شود و همین موضوع باعث افزایش مبلغ رضایتنامه بازیکنان از سوی باشگاه‌های فعلی‌شان می‌شود. لذا باید دید در ادامه مدیران استقلال برای جذب این چهار بازیکن چه تصمیماتی خواهند گرفت

 اخیرا رسانه‌ها مدعی شده‌اند یک لژیونر برای ادامه رقابت‌های فصل بیست‌ویکم به جمع استقلالی‌ها اضافه خواهد شد و از اسامی‌ای مانند کاوه رضایی، سعید عزت‌اللهی صحبت به میان آمد؛ اما روز گذشته خبری درباره پیوستن علی کریمی در نیم‌فصل دوم به استقلال منتشر شد. این درحالی است که فعلا در رابطه با تمایل برای جذب این بازیکن که تحت قرارداد با کایسری‌اسپور ترکیه است هنوز خبر رسمی و حتی گمانه‌زنی‌ای ازسوی کادرفنی استقلال و شخص فرهاد مجیدی منتشر نشده است.

این روز‌ها دو هافبک دفاعی استقلال یعنی مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس نیز در اوج آمادگی و شرایط ایده‌آل به‌سر می‌برند و با وجود روزبه چشمی که او نیز در فصل جاری هر زمانی که کادرفنی به وی اعتماد کرده، از خوب‌های استقلال بوده به‌نظر نمی‌رسد استقلال در این نقطه از زمین با نقطه‌ضعف خاصی روبه‌رو باشد مگر اینکه کریمی برای یک پست دیگر یعنی بازیساز که اتفاقا در روز‌های واپسین حضور در استقلال نشان داد به یک بازیکن قابل در این پست تبدیل شده است، مدنظر کادرفنی باشد.

هافبک اسبق استقلال که فصل گذشته را در قطر سپری کرد درحالی که در پیش‌فصل گذشته شایعات زیادی درباره بازگشتش به فوتبال ایران شنیده می‌شد، ترجیح داد راهی سوپرلیگ ترکیه و تیم کایسری شود، اما در روز‌های ابتدایی شهریورماه در تمرینات این تیم دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه لگن شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا نیم‌فصل از میادین دور بود. این اتفاق باعث شد کایسری تصمیم به فسخ قرارداد با این بازیکن تا نیم‌فصل بگیرد و در قراردادی جدید، او را از ابتدای نیم‌فصل دوم دراختیار داشته باشد.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها