|

2 خارجی دیگر در راه استقلال!

استقلال با چند گزینه مورد نظر خود نیز مذاکراتی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

نیم فصل اول لیگ برتر با قهرمانی استقلال به پایان رسید. اتفاقی که پس از چند فصل حالت بدعت‌شکنی به خود گرفت تا رنگ صدر جدول از قرمز به آبی تغییر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسکانیوز؛ حالا آبی های تهرانی در صدد تقویت تیم خود برای حفظ این صدرنشینی هستند تا در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند. هدفی که با توجه به عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و فرسایشی نبودن مسابقات این فصل برای آنها دور از دسترس به نظر نمی‌رسد.

این روزها پیرامون آبی پوشان تهرانی شایعات نقل و انتقالاتی زیادی مطرح است. شایعاتی که بعضا فاصله انتشار تا تکذیبشان به کمتر از یک روز هم می‌رسد اما با این حال هواداران و حامیان این تیم به امید بهتر شدن بیش از پیش شرایط همچنان پیگیر دریافت خبر جدید در این خصوص هستند.

با توجه به حجم بالای اخبار ضد و نقیض در این رابطه، خبرنگار ما بعد از پیگیری زیاد موفق شد موثق ترین اخبار نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه استقلال را از طریق یکی از افراد مطلع و موثق نزدیک به این باشگاه کسب کند که در ادامه به اطلاع شما می‌رسد؛

رصد استقلالی‌ها روی چهار بازیکن خارجی

کادر فنی استقلال در حال حاضر مشغول رصد و بررسی چهار بازیکن خارجی هستند. با این بازیکنان که دو نفرشان آسیایی و دو نفرشان غیر آسیایی هستند مذاکراتی نیز صورت گرفته اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. کاهش مبلغ رضایتنامه از اصلی ترین مواردی است که باعث شده تا به این لحظه مذاکرات به نقطه نهایی خود نرسد. 

این نکته را نیز باید حتما در نظر گرفت که در بازه نقل و انتقالات نیم‌فصل بازیکن آزاد که کیفیت بالایی داشته باشد به ندرت پیدا می‌شود و همین موضوع باعث افزایش مبلغ رضایتنامه بازیکنان از سوی باشگاه‌های فعلی‌شان می‌شود. لذا باید دید در ادامه مدیران استقلال برای جذب این چهار بازیکن چه تصمیماتی خواهند گرفت.

سنگ اندازی چند دلال در مسیر این انتقال

نکته قابل تامل جذب این چهار بازیکن آنجاست که باخبر شدیم برخی دلال‌ها در مسیر استقلالی شدن این بازیکنان در حال سنگ اندازی هستند. اتفاقی که در فصول اخیر بارها برای آبی‌ها پیش آمده و شاید به همین دلیل است که آنها با درس گرفتن از موارد قبلی، این مرتبه مسیری بهتر در پیش گرفته‌اند.

آنچه در این خصوص به خبرنگار ما اعلام شد این است که مدیران استقلال در حال بررسی برای یافتن کوتاه‌ترین مسیر جهت مذاکره با باشگاه‌های مبدأ هستند و البته در این رابطه نیز پیشرفت موفقی داشته‌اند.

نگاه مثبت و فنی روی نقل و انتقالات زمستانی

جذب کوین یامگا و رودی ژستد که ابتدای فصل جاری توسط استقلالی‌ها رقم خورد، مدیران این باشگاه را بر آن داشته تا با استفاده از این تجربه موفقشان، بدون عجله و با در نظر گرفتن نیاز اعلام شده از سوی کادر فنی و از همه مهمتر با کوتاه کردن دست واسطه‌ها، بازیکنان جدید مدنظر را با ارقام معقول در پنجره زمستانی آبی پوش کنند.

شایان ذکر است مجموع رقم قرارداد ستاره های فرانسوی این فصل آبی‌های تهران کمتر از 700 هزار دلار می‌باشد که این عدد با توجه به سابقه و رزومه معتبر ژستد بابت حضور در لیگ برتر انگلیس و همچنین عملکرد بسیار خوب یامگا در نیم‌فصل اول که بهترین گلزن و حتی موفق ترین بازیکن استقلال بوده، بسیار مطلوب به نظر می‌رسد.

همانطور که قبلتر نیز در گزارش‌ها اشاره کردیم اهداف اقتصادی برنامه مرجع مصطفی آجورلو در تمام ارکان و اقدامات باشگاه استقلال است و حالا مشخص می‌شود حتی نقل و انتقالات زمستانی آبی پوشان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها