|

راه نجات بارسلونا دست چلسی است!

به ادعای اسپورت چلسی پیشنهاد 4 میلیون یورویی برای عثمان دمبله ارائه داد.

لینک کوتاه کپی شد

وضعیت آینده عثمان دمبله همچنان یک ابهام بزرگ در باشگاه بارسلونا به حساب می آید. قرارداد ستاره فرانسوی با بلوگرانا در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گفته می شود درخواست مالی نماینده های این بازیکن با پاسخ منفی باشگاه کاتالانی روبه‌رو شده و همین موضوع مذاکرات را به بن‌بست رسانده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دو روز پیش باشگاه بارسلونا صراحتا اعلام کرد که دمبله 10 روز مهلت دارد تا باشگاه را ترک کند و دیگر جایی برای او نیست. متئو آلِمانی مدیر بخش فوتبال بارسا گفت، به اطمینان رسیده اند که دمبله قراردادش را تمدید نخواهد کرد و او دیگر جزئی از پروژه باشگاه نیست.

عثمان دمبله در واکنش به تهدید بارسلونا گفت:« چهار سال است که از خواندن مطالب در مورد خودم دست برداشته ام. چهار سال است که شایعات در حال اضافه شدن هستند. مردم شرم آور در مورد من دروغ می گویند تا به من آسیب برسانند. من تا به حال آن را نادیده گرفته ام. آیا این اشتباه بوده است؟ بله. از امروز پاسخ خواهم داد.»

امروز و در همین رابطه موندودپورتیوو خبر داد که در روزهای پیش رو مدیر برنامه های دمبله به بارسلونا می آید تا با سران باشگاه نشستی داشته باشد. نشستی که حتی ممکن است به تمدید قرارداد بازیکن نیز منجر شود اما اسپورت در گزارشی اختصاصی اعلام کرد که باشگاه چلسی پیشنهادی 4 میلیون یورویی به بارسا ارائه داده و قصد دارد دمبله را تا پایان فصل قرضی در اختیار بگیرد و سپس او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. چلسی همچنین تمام دستمزد دمبله تا پایان فصل را نیز پرداخت خواهد کرد.

توماس توخل زمانی در دورتموند سرمربی دمبله بود و از جمله کسانی است که همواره این بازیکن را تحسین کرده است. باید دید در نهایت توخل و چلسی بارسا را از این معضل نجات خواهند داد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها