|

معاوضه جنجالی بارسلونا با منچستریونایتد؛ ستاره های ناراضی فرانسوی!

بارسلونا دمبله را به منچستر پیشنهاد داد و در عوض می خواهد آنتونی مارسیال را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

عثمان دمبله و بارسلونا به آخر خط رسیده اند و دورنمای روشنی در مورد همکاری شان دیده نمی شود. ستاره ای که سال 2017 با 105 + 40 میلیون یورو و به عنوان جانشین نیمار جذب شد، در پایان قراردادش هیچ تمایلی برای تمدید و ماندنی شدن ندارد و شروط عجیبی هم برای باشگاه گذاشته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ طبق ادعای جرارد رومرو خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، درخواست دمبله دستمزد 20 میلیون یورو خالص برای 5 سال است که باعث خواهد شد بارسا در این مدت 200 میلیون یورو ناخالص به ستاره فرانسوی پرداخت کند. دمبله همچنین 20 میلیون یورو پاداش برای خود و مدیر برنامه هایش نیز می خواهد.

پاسخ بارسا روشن بود، این شروط قابل قبول نیستند و یا تمدید می کنی یا باید منتظر عواقبش باشی. بارسلونا به دمبله گفته است که در صورت عدم تمدید قرارداد، راهی جز قطع همکاری و انتقال به تیمی دیگر در زمستان نیست.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، مسئولان بارسا به منچستریونایتد پیشنهاد معاوضه دمبله با آنتونی مارسیال را داده اند. مارسیال هم شرایط خوبی در یونایتد ندارد و اخیرا با رالف رانگنیک مربی خود نیز دچار تنش هایی شده است.

دو هفته پیش شایعات انتقال مارسیال به سویا جدی شده بود که در نهایت منتفی شد و حالا او مورد توجه بارسا قرار گرفته اما در باشگاه کاتالان تردید دارند که دمبله با این پیشنهاد موافقت کند چرا که معتقدند او از حالا برای فصل بعد با باشگاهی دیگر به توافق رسیده است.

بارسا به انتقال زمستانی دمبله اصرار دارد و مارسیال را هم بهترین جانشین برای او می بیند، باید دید این معاوضه رقم خواهد خورد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی