|

داستان ستاره فرانسوی با بارسلونا به پایان رسید!

عثمان دمبله، وینگر 24 ساله فرانسوی به زودی از بارسلونا جدا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از جدایی نیمار از بارسلونا، این باشگاه امیدوار بود با سرمایه‌گذاری 140 میلیون یورویی اش روی عثمان دمبله، بتواند جای خالی ستاره برزیلی را پر کند اما هرگز این اتفاق نیفتاد. عثمان دمبله طی پنج سال حضورش در بارسلونا به واسطه مصدومیت‌های متعدد و طولانی و البته نمایش‌های بسیار ضعیف‌تر از حد انتظار، نتوانست هیچ سودی به بلوگرانا برساند و حالا در ازای مبلغی ناچیز قرار است این باشگاه را ترک کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در حالی که طی ماه‌های گذشته بارسلونا مدام در تلاش بود تا قرارداد رو به اتمام وینگر فرانسوی خود را تمدید کند و برای انجام معامله‌ای جدید با او مصمم بود، دمبله و مدیر برنامه‌اش، دست‌مزدی را از کاتالان‌ها طلب کردند که به هیچ وجه در حد توان این باشگاه نبود. بارسلونا چند روز پیش برای دمبله ضرب العجل تعیین کرد تا تصمیم نهایی‌اش درباره ماندن یا رفتن از این باشگاه را بگیرد. عثمان دمبله به بارسا پاسخی نداد و حالا مدیریت این باشگاه، تصمیم گرفته اوضاع را شفاف‌تر کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا در خصوص شرایط عثمان دمبله توضیحاتی ارائه کرد:

ما متوجه شده‌ایم دمبله تصمیم گرفته در بارسلونا به فوتبالش ادامه ندهد و نمی‌خواهد بخشی از پروژه ما باشد. ما هم تصمیم‌مان را به اطلاع او رسانده‌ایم (عدم استفاده از بازیکن). ما بازیکنانی می‌خواهیم که به پیراهن باشگاه متعهد باشند و به او اطلاع داده‌ایم هر چه سریع‌تر بارسلونا را ترک کند. انتظار داریم این بازیکن تا 31 ژانویه فروحته شود.

قرارداد عثمان دمبله در تابستان 2022 با بارسلونا تمام می‌شود. این یعنی اگر بارسا نتواند در همین ژانویه او را به تیم دیگری بفروشد، در پایان فصل او را به صورت رایگان از دست خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها