|

بارسلونا برای تراشتگن رقیب می خواهد!

بارسلونا برای جانشینی نتو می خواهد دروازه بان بوکاجونیورز را جذب کند.

لینک کوتاه کپی شد

نتو دروازه بان برزیلی بارسلونا قصد جدایی دارد. او تابستان نیز تلاش هایی برای جدایی داشت ولی موفق نشد و اکنون به دنبال یافتن تیمی است تا قبل از اتمام نقل و انتقالات زمستانی به آنجا منتقل شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نتو که ذخیره همیشگی تراشتگن است و هرگز نتوانسته در این تیم خود را اثبات کند، چراغ سبز مسئولان باشگاه را نیز دارد و طبعا بارسا برای جانشین او نیز اقدام خواهد کرد.

مدتی است که تیم مدیریت ورزشی بارسا در حال بررسی بهترین گزینه ها برای ذخیره تراشتگن است و امروز دیاریو اسپورت ادعا کرد که آگوستین روسی گلر تیم بوکاجونیورز گوی سبقت را از رقبا برده و در صورت قطعی شدن جدایی نتو، برای جذبش اقدام خواهد شد.

این دروازه بان آرژانتینی در مارادوناکاپ برابر بارسلونا خوش درخشید و در ضربات پنالتی باعث برتری بوکا شد. او در جام حذفی آرژانتین برابر ریورپلاته نیز با مهار ضربات پنالتی باعث پیروزی بوکا شده بود و در واقع یک گلر پنالتی گیر محسوب می شود.

قرارداد روسی با بوکا تا 2023 اعتبار دارد و سران باشگاه به دنبال تمدید قرارداد او هستند. فعلا همه چیز در حد شایعه است ولی اگر نتو جدایی خود را نهایی کند، مذاکرات جدی با بوکا نیز شروع خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها