|

حمله پیشکسوت استقلال به یحیی گل محمدی؛ بروید جمع کنید بساطتان را!

پیشکسوت استقلال صحبت های تندی را خطاب به سرمربی پرسپولیس بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دربی ۹۷ تهران با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا اعضای کادرفنی هر دو تیم بعد از دیدار از این بگویند که حق تیمشان پیروزی در این بازی بود. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند اگر داور پنالتی‌های این تیم را می‌گرفت، آن‌ها برنده بازی بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد داشتند که مالکیت توپ را در اختیار داشته و چندین موقعیت خوب را هم روی دروازه رقیب ایجاد کرده اند که با بی دقتی مهاجمان آن موقعیت‌ها تبدیل به گل نشده است. این موضوعی است که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری به آن اشاره کرد و گفت تیمش استحقاق برنده شدن در دربی را داشته است.

با این وجود، اما مهدی فنونی زاده، مدافع سابق استقلال واکنش تندی نسبت به حرف‌های گل‌محمدی داشته است. او در گفتگو با خبرورزشی پاسخ سرمربی پرسپولیس را اینطور داده است. «لطفاً به آقای گل‌محمدی بگویید شما کدام موقعیت خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کردید که درباره‌اش حرف میزنید و ما ندیدیم؟ یعنی ۵۰، ۶۰ میلیون ایرانی فوتبال نمی‌فهمند، ولی شما می‌فهمید؟ لابد می‌خواهید بگویید فوتبالتان هم فراتر از آسیا بوده؟ حتما لوران بلان این مسابقه را دیده و به یحیی پیغام داده که فوتبال تیمت فراتر از آسیاست. بروید جمع کنید بساطتان را. داور یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفت و یک آفساید غلط گرفت وگرنه پرسپولیس باخته بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سید محمد علی نجفی ارسالی در

    آقای فنونی زاده لطفا واقع بین باشید ، حرف راست جواب نداره

  • علیرضا ارسالی در

    آخه عضوی کانون خواب .تو کی آدم بودی که کسی بخواد به حرفات اهمیت بده.با این قیافه ت

  • مسعود ارسالی در

    تو کی وقت میکنی این حرف ها رو بگی

  • ناشناس ارسالی در

    شتر‌درخواب‌بیند‌پنبه‌دانه‌گهی‌لپ‌لپ‌خورد‌گه‌دانه‌دانه
    فنونی‌زاد‌شما‌نمیخواهد‌کارشناسی‌کنی‌

  • Shahin ارسالی در

    چیزی یادت نمیاد بچه غول!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    ......

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی