|

پرسپولیس وقت کشی می کرد!

مجدمی بازیکن نفت مسجد سلیمان می‌گوید که تیمش مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبود.

لینک کوتاه کپی شد

بازیکنان نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارند که مستحق شکست در برابر پرسپولیس نبودند مسلم مجدمی در این باره به خبرنگار ما گفت: چند موقعیت در نیمه اول داشتیم که تبدیل به گل نشد اگر از آنها استفاده می‌کردیم یک بر صفر به رختکن می رفتیم و در نیمه دوم هم غافلگیر شدیم و گل دریافت کردیم ما می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را به دست بیاوریم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صد آنلاین؛ او در مورد ادعای نیمکت نفت مسجدسلیمان مربوط به اینکه پرسپولیس وقت تلف می‌کرد توضیح داد: احساس می‌کنم در نیمه دوم در چند صحنه اتلاف وقت کردند و به نظرم داور می‌توانست بیشتر وقت اضافه بگیرد که متاسفانه نگرفت این موضوع در فوتبال ایران طبیعی  شده است.

این بازیکن در مورد علت تاخیر در شروع بازی عنوان کرد: یکی از بچه های ما به خاطر دیر شروع شدن بازی مصدوم و کشاله اش در اوایل بازی کشیده شد زیرا کلی زمان برد و بدن های مان سرد شد و این تاخیر  به خاطر تابلوی تبلیغاتی بود.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط نگران کننده این تیم از لحاظ امتیازی گفت: چند هفته ای ما از داوری متضرر شدیم. در بازی با آلومینیوم اراک یک بر صفر جلو بودیم که پنالتی اشتباه گرفتند و در رفسنجان برای ما در یک صحنه پنالتی نگرفتند و ما هم اینگونه امتیاز از دست دادیم از طرفی به خاطر اینکه تیم دیر جمع شد کمی اوضاع  به هم ریخته بود. بازی به بازی بهتر خواهیم شد و در ادامه لیگ با توانایی‌هایی که داریم عرض اندام خواهیم کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها