|

ادعای روزبه چشمی

پنالتی زن استقلال مشخص شد

روزبه چشمی

هافبک تدافعی استقلال می‌گوید در اوایل فصل 3 امتیازها مهم است که آن را به دست می‌آوریم.

لینک کوتاه کپی شد

روزبه چشمی بعد از پیروزی استقلال مقابل تراکتور در هفته سوم لیگ برتر بیان کرد:‌ به هواداران ، کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. خداراشکر که توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. نکته مهم این است که گلی دریافت نکردیم. اول فصل مهم 3 امتیازها است و خداراشکر 3 بازی را بردیم. اگر فجرسپاسی را هم شکست بدهیم، می‌شود روی نقاط ضعف کار کرد و شرایط بهتر شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه وی درباره حضورش در پست هافبک تدافعی تاکید کرد: فوتبال که راحت نیست؛ اما مشکلی با پستم ندارم. همه چیز خوب است و باید تلاش کنیم تا این روند پیروزی‌ها را ادامه بدهیم.

هافبک تدافعی استقلال درباره زیبا بازی نکردن تیمش خاطرنشان کرد:‌ شما همه بازی‌های لیگ را می‌بینید؟ کدام تیم‌ها تماشاگر پسند بازی می‌کنند؟ سپاهان هم باید در شرایط بازی ببینید. ما نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و می‌توانستیم به 3، 4 گل برسیم. با این حال در اوایل فصل خصوصا برای تیمی مثل ما که بازی دوستانه کمی داشته، 3 امتیازها مهم است. انشاالله روز به روز بهتر می‌شود.

چشمی در پاسخ به این پرسش که آیا نمی‌خواهد از بازی های بعدی خودش پنالتی بزند، افزود: وریا غفوری هست و پنالتی را می‌زند. اتفاق است و رخ می‌دهد. عادت بدی که داریم وقتی یک بازیکن پنالتی خراب می‌کند به فرد دیگری می‌دهیم. غفوری در بازی قبلی هم پنالتی را گل کرد و داور تکرار داد. آن صحنه هیچ موردی نداشت و این مساله اخلال ایجاد می‌کند. انشاالله درست می‌شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها