|

روزبه چشمی رقیب آقاسی یا جانشین ریگی؟

روزبه چشمی

استقلال پس از یک سال، روزبه چشمی را به این باشگاه برگرداند. بازیکنی که توانایی بازی در پست مدافع میانی و هافبک دفاعی را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

روزبه چشمی خرید مهم استقلال پیش از شروع لیگ بیست و یکم بود. استقلالی‌ها با مدیرعامل جدید، قصد خریدهای تازه‌ای دارند. فرهاد مجیدی، گفته استقلال می‌خواهد سه بازیکن خارجی اضافه کند اما پیش از ورود آن‌ها، سراغ خرید چشمی رفتند. بازیکنی که از لیگ پانزدهم به استقلال پیوست و 5 سال، برای این تیم بازی کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، چشمی فصل پیش از استقلال جدا شد و به ام‌صلال قطر رفت. تجربه‌ای که چندان موفق نبود و فقط یک سال دوام آورد. او پس از مذاکراتی طولانی با استقلال، به توافق نهایی رسید و دوباره قرار است پیراهن این تیم را بپوشد. چشمی امیدوار است حضور دوباره‌اش در استقلال، انتظار این تیم برای قهرمانی را تمام کند:

«خیلی خوشحالم که بعد از یک وقفه خیلی کوتاه دوباره به تیم خودم بازگشتم. فکر می‌کنم امسال سال خیلی سختی باشد. باید ما بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه سخت تلاش کنیم تا بتوانیم آخر فصل هواداران را خوشحال و به آنها قهرمانی را هدیه بدهیم که مستحق آن هستند.»

پست بازی چشمی، علامت سوالی است که پاسخ آن در این فصل مشخص می‌شود. استقلال در نقل و انتقالات تابستانی، عارف آقاسی را برای جانشینی عارف غلامی مصدوم جذب کرد. آقاسی در اولین بازی استقلال مقابل الهلال به میدان رفت. حضور چشمی،‌ می‌تواند گزینه‌های مجیدی در خط دفاعی را بیشتر کند. سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، جای محکمی در تیم مجیدی دارند و محمد دانشگر، دیگر مدافع این تیم محسوب می‌شود. با توجه به سیستم سه دفاعه استقلال، مجیدی حداقل 5 مدافع بزرگ نیاز خواهد داشت که با ورود چشمی، می‌تواند خیال راحتی در این پست داشته باشد.

احتمال دیگر درباره چشمی، بازی کردن او به جای مسعود ریگی است. ریگی فصل پیش، عملکرد خوبی در استقلال داشت اما با جدایی از این تیم، فصل جدید پیراهن سپاهان را می‌پوشد. استقلالی‌ها زبیر نیک‌نفس را برای جانشینی ریگی خریده‌اند. روزبه چشمی، سال‌ها در پست هافبک دفاعی بازی کرده و می‌تواند گزینه‌ای مطمئن، برای جانشینی مسعود ریگی باشد. به خصوص اگر نیک‌نفس، نتواند انتظار مربیان استقلال را برآورده کند. توانایی بازی دادن به چشمی در چند پست مختلف، همان چیزی است که مجیدی برای داشتن تیمی کامل در لیگ بیست و یکم به آن نیاز دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها