|

عذرخواهی ستاره پرسپولیس از گل محمدی؛ ببخشید آقا یحیی!

یحیی گل محمدی

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس در دیدار حساس با الهلال عربستان حتی سایه‌ای از گذشته خودش هم نبود!

لینک کوتاه کپی شد

گرچه نمی توان از نقش ویژه مهدی ترابی در صعود پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گذشت اما این بازیکن نمایش مأیوس کننده ای در طول بازی با الهلال عربستان داشت. شماره ۹ پرسپولیس در این مسابقه و در هر دو نیمه آن، بارها پاس های اشتباه داد و دربیل هایش جواب نداد. هافبک سرگردان پرسپولیس که خیلی دلش می خواست پاس آخر را به مهاجمان پرسپولیس بدهد اما نه روحش یاری می کرد و نه جسم آماده ای داشت که به کمک خودش و تیمش بیاید!

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، مهدی ترابی با این عملکرد ضعیف حتی ممکن است تیم ملی را هم از دست بدهد و شاید هم خیلی‌ها از جمله یحیی گل محمدی عامل اصلی این نزول وحشتناک را خود تیم ملی بدانند! ستاره پرسپولیس در تیم ملی تبدیل به یک نیمکت نشین مطلق شده و حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده است. این بازیکن در یک ماه گذشته و پس از دیدار با استقلال تاجیکستان فقط در تیم ملی نصفه و نیمه تمرین کرده و حتی یک بازی هم انجام نداده است.

در همین ارتباط شنیدیم مهدی ترابی که رابطه صمیمانه ای با یحیی گل محمدی دارد بلافاصله پس از تعویض روی نیمکت از سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت: ببخشید آقا یحیی! گل محمدی هم از ستاره محبوب خودش دلجویی کرد اما این نگرانی برای کادرفنی و هواداران پرسپولیس باقی مانده است که در صورت ادامه نزول مهدی ترابی چه باید کرد؟

ترابی یک بازیکن معمولی نیست و همه امید پرسپولیسی‌ها برای تداوم قهرمانی در لیگ برتر به ساق‌های اوست. به نظر می رسد یکی از اولویت‌های یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس پس از بازگشت به تهران و شروع تمرینات پرسپولیس، رسیدگی به وضعیت روحی و روانی و جسمانی مهدی ترابی باشد. بازیکنی که نزولش می تواند تاوان سنگینی برای این پرسپولیس در بر داشته باشد؛ درست مثل بازی با الهلال در عربستان!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آبروی ایران خخخ با کدوم جام بین‌المللی وقاره ای ارسالی در

    بابا این اصلا بازیکن نیست ، اون گلی هم که به استقلال تاجیکستان زد هم یه سانتر بود که شانسی گل شد خخخخخ، آل کثیف چی شد با اون خوشحالی های باحاشیش خخخخ طوفان سرخ اندازه یه نسیم هم نبود، با این همه حمایت آشکار دولت که بدهی هاشون رو تسویه میکنن باز هم در حد و اندازه استقلالی که حقش رو دادن به این طویله هم نبود ، حدا اقلش این بود یه موقعیت گل خلق میکردین لنگی های آبروبر

  • لنگ گدا زاده با پول فاسد دلال ارسالی در

    میگم چی شد ترابی خرشانس اینجا دیگه جادوگرای لنگ کم آوردن خخخخ برای زدن گل های شانسی، نه شاید هم اگه ای اف سی تحت مالکیت ایران بود الان چهار تا جام قهرمانی براتون ثبت کرده بودن مثل لیگ فاسدشون که جام اسنپی تقدیمتون کردن، استقلال با این همه مشکلات که فدراسیون و دست‌نشانده های وزیران ماقبل(بابا مسطوط) براش به وجود آوردن تونست چندین موقعیت گل ایجاد کنه ، اما لنگ دریغ از یه موقعیت گل نچ نچ نچ حیف این همه سرمایه بیت المال که واریز میشه به حساب این طویله لنگ، چیتون کم بود آخه مثل استقلال هشت تا از بازیکنان رو از دست دادی یا ستاره تیمتون رو برای بدهیهاتون فروختین یا کمپ لاکچریتون بده ،یا زمین تمرینتون بده یا بازی های تدارکاتی تون با تیم سپاهان بقول خودتون توی آزادی کم بود ، آخه حکومتی بودن خیلی مزایا داره یکیش هم اینه که بدههی هاتون رو دولت عزیز و وزیران گرامی تسویه میکنن ، چی شد پس انتقام ما خخخ البته طوفان سرخ آسیا باید اول انتقام باخت های چند سال اخیرش رو بگیره بعد برای ما کری بخونه .....با اون مربی دلال و درصدیش گلبانو خانوم گرامی خخخخخخخخخ

  • پیام سلطانیان ارسالی در

    سلام و درود خوبید. به نظر من باخت برای هر تیمی پیش میاد و قابل قبول . ولی پرسپولیس تهران در رده ی بزرگسالان در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا مقابل الهلال عربستان .دیروز خیلی محتاط و ترسو بازی کرد. اصلا این تیم برای برد ارنج نشده بود. تیم آمده بود گل دریافت نکند. و بتواند از روی شانس گلی به ثمر برساند و برنده شود. و به نظرم تیم آمده بود از الهلال عربستان مساوی ی بدون گل بگیرد و در ضربات پنالتی برنده شود. خیلی بازیکنان پرسپولیس ترسو و پر اشتباه بودند. با این وضعیت بازی کردن قهرمانی در لیگ برتر هم خیلی خیلی سخت میشه، تا دوباره پرسپولیس تهران در رده ی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی ی آسیابتونند حضور پیدا کنند. و مجددا برای قهرمانی بجنگند.

  • علی ارسالی در

    سلام ودرودبربازیکنان وکادرفنی فهیم وپزتلاش وعزیزمخصوصا
    آقایحیی عزیزخسته نباشیدودرودوصددزودبرهواداران فهیم
    تیم کبیرپرسپولیس ک همیشه ازجان مایه میزاران
    بدانیدوآگاه باشیدماهوادارازمان باخت هم شریک شماعزیزانیم
    ودردوستیمان خللی وازدنمیشه ایشالابابرنامه ریزی وتلاش
    وامیدبه آینده چنانچه مصلحت الهی باشدروزهاوماههادریک چشم
    بهم زدن میگذردودوباره درقهرمانی آسیاحاضریم وجام باآقای یحیی
    میچسپه خسته نباشید
    بعضی ازهواداران استقلال ک بابردالهلال خوشحالن مثل اینکه
    ب تیم خودشون امیدی ندارن وسالهاست ک تنهادلخوشیشون
    باختهای هرچندسال یکبارپرسپولیسه وهرچه زورمیزنن الهلال اونا
    روداخل آدم حساب نمیکنه متاسفم وواقعاباعث تاسفه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها