|

استقلال به اندازه شماره محبوبِ فرهاد مدافع میانی دارد!

تیم استقلال

با پیوستن روزبه چشمی به استقلال اتفاق جالبی در خط دفاعی این تیم رخ داده.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال بالاخره با روزبه چشمی به توافق رسید و این بازیکن روز گذشته قراردادش را رسمی کرد. چشمی در شرایطی به استقلال برگشت که یک فصل را در فوتبال قطر و باشگاه ام صلال سپری کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، بازگشت روزبه چشمی به استقلال، حالا اتفاق جالبی را در پست دفاعی میانی استقلال رقم زده به طوری که این باشگاه به اندازه شماره محبوب سرمربی اش (عدد ۷) حالا بازیکن در پست مدافع میانی دارد؛ سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، عارف آقاسی و سینا خادم پور، مدافعانی هستند که فعلا در این پست برای استقلال به میدان می‌روند. به غیر از این چهره ها، عارف غلامی مصدوم هم است که او هم در ادامه فصل به جمع شاگردان مجیدی اضافه خواهد شد. حال با اضافه شدن روزبه چشمی، تعداد مدافعانی که توانایی بازی کردن در پست مدافع میانی استقلال را دارند به عدد ۷ می‌رسد!

از آنجا که فرهاد مجیدی به سیستم سه دفاع میانی اعتقاد دارد قاعدتا ۴ نفر از این بازیکنان شانس بازی کردن به عنوان بازیکن فیکس را نخواهند داشت. البته که فرهاد مجیدی می‌تواند از چند نفر از این بازیکنانش از جمله محمد دانشگر و روزبه چشمی و حتی سینا خادم پور در پست‌هایی غیر از مدافع میانی هم در صورت لزوم استفاده کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها