|

ستاره این روز‌های خط حمله استقلال

تیم استقلال

با توجه به عملکردی که مطهری در بازی‌های تدارکاتی استقلال داشته، حالا هواداران منتظر تکرار روز‌های خوب توسط او در بازی‌های لیگ برتر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

در جریان توقف استقلال مقابل پیکان در دیدار تدارکاتی عصر دیروز ارسلان مطهری همچون دیدار گذشته مقابل خیبر خرم آباد در ترکیب اصلی قرار داشت و موفق شد برای تیمش گل بزند. مطهری که در سال‌های گذشته گل‌های حساسی برای استقلال زده، دیروز هم با یک شوت خوب دروازه خودروسازان را باز کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، نکته قابل توجه درباره مطهری این است که به نظر می‌رسد در فصل پیش رو او را باید مهاجم اصلی استقلال بدانیم. با توجه به جدایی مهدی قائدی و شیخ دیاباته حالا مطهری باتجربه‌ترین بازیکن استقلال محسوب می‌شود که چند سالی است پیراهن این تیم را می‌پوشد.

مطهری دیروز در کنار امین قاسمی‌نژاد زوج خط حمله استقلال را تشکیل دادند. ارسلان حالا در ترکیب استقلال نقشی ویژه را ایفا خواهد کرد و بی تردید فرهاد مجیدی نیز روی او حساب خاصی باز کرده است. با توجه به عملکردی که مطهری در بازی‌های تدارکاتی استقلال هم داشته، حالا هواداران منتظر تکرار روز‌های خوب توسط او در بازی‌های رسمی لیگ برتر هستند. اتفاقی که رخ دادنش استقلال را به روز‌های خوب خواهد رساند.

استقلال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها