|

بازگشت مجتبی جباری به استقلال؟

مجتبی جباری

جباری در چندین نوبت علاقه اش به مربیگری را نشان داده، اینکه پست مدیریت برایش جذابیتی داشته باشد یا نه را فقط میتوان در روز‌های آینده پی برد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال زمانی زیادی را صرف انتخاب مدیر برای آکادمی و تیم‌های پایه‌ای کرده است. در این مدت چندماهه اسامی مختلفی شنیده شده و حتی بعد از روی کار آمدن مصطفی آجرلو عنوان شد که قرار است مجید جلالی به عنوان مدیر جدید آکادمی استقلال معرفی شود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، مجیدی جلالی مذاکره با استقلالی‌ها را تایید کرد، ولی بعد خبر رسید که دو طرف به توافق نرسیده اند. جلالی حاضر نشد دلیل عدم توافق را بیان کند و از این گفت که بهتر است باشگاه استقلال در این مورد صحبت کند. استقلالی‌ها هم، اما ترجیح دادند سکوت کنند تا شرایط پیچیده‌تر نشود. سکوت باشگاه استقلال، اما همچنان به افزایش گمانه زنی‌ها منجر شده به طوری که به تازگی خبری در این زمینه منتشر شده که گویای مذاکره استقلال با مجتبی جباری برای حضور در استقلال به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه است.

جباری یکی از بازیکنان محبوب استقلال در سال‌های گذشته بود و در چندین نوبت علاقه اش به مربیگری را نشان داده است. اینکه پست مدیریت تیم‌های پایه برایش جذابیتی داشته باشد یا نه را فقط می‌توان در روز‌های آینده پی برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها