|

(ویدئو) خلاصه بازی پورتو - لیورپول؛ همه منتظر درخشش مهدی طارمی

پورتو - لیورپول

امشب در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پورتو با حضور مهدی طارمی از ساعت 22:30 دقیقه به مصاف لیورپول رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان سرجیو کونسیسائو که در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند اتلتیکو را در مادرید متوقف کنند، حالا در اولین بازی خانگی خود به مصاف لیورپول خواهند رفت.

به گزارش «شایانیوز»، سرمربی پورتو برای این بازی مهدی طارمی را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده و مهاجم ایرانی پس از ثبت سه گل در دو بازی اخیر این بار ماموریت درخشش برابر تیم یورگن کلوپ را پیش روی خود می‌بیند و باید دید که برابر قرمزهای آنفیلد چه خواهد کرد.

نکته مهم اینکه این دیدار آخرین بازی پورتو در لیگ قهرمانان پیش از فیفادی خواهد بود و کسب امتیاز از تیم لیورپول در این گروه دشوار، کونسیسائو را سربلند به تعطیلات یک هفتگی خواهد فرستاد.

ترکیب پورتو: کوستا، تکاتیتو، مارکانو، پپه، زایدو، اوریبه، اولیویرا، اوتاویو، دیاز، مارتینز، طارمی

ترکیب لیورپول: آلیسون، میلنر، ماتیپ، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، جونز، هندرسون، مانه، صلاح، ژوتا

گزارش این بازی را به صورت زنده می‌خوانید:

دقیقه13: تعویض در تیم پورتو؛ اوتاویو از ترکیب خارج شد و فابیو ویه وا وارد زمین شد. او احتمالا مصدوم شده است.

دقیقه 18: گلللللللللللل برای لیورپول! حرکت جونز از سمت چپ و شوت او با واکنش دروازه بان مواجه شد. سپس زایدو نتوانست توپ را کنترل کند و محمدصلاح روی ریباند به سادگی دروازه را باز کرد.

دقیقه 26: حرکت مانه و پس او با رابرتسون با ارسال خوب به روی دروازه همراه شد. در ادامه ژوتا به سمت دروازه ضربه زد اما این توپ را دیوگو به کرنر فرستاد.

دقیقه 34: شوت جیمز میلنر از پشت دروازه در اختیار دروازه بان پورتو قرار گرفت.

دقیقه 38: ارسال بازیکنان پورتو از سمت راست با اقدام طارمی برای ضربه قیچی همراه شد اما توپ از او گذشت و ضربه عجیب دیاز هم مشکلی برای آلیسون ایجاد نکرد.

دقیقه 43: شوت تماشایی هندرسون از روی ضربه ایستگاهی را دیوگو کاستا ماهرانه به کرنر فرستاد.

 دقیقه 45: گللللللللللل دوم برای لیورپول! ارسال میلنر روی دروازه با ناهماهنگی و غفلت عجیب دفاع و دروازه بان مواجه شد و مانه در مقابل دروازه خالی گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه 51: کورونا که قصد پاس به عقب داشت، به اشتباه بازیکن لیورپول را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد اما خوش شانس بود که ژوتا این فرصت را از دست داد.

دقیقه 55: شوت دیوگو ژوتا از پشت محوطه جریمه در اختیار دروازه بان پورتو قرار گرفت.

دقیقه 60: گللللللل سوم برای لیورپول! کورتیس جونز در محوطه جریمه محمد صلاح را صاحب توپ کرد و او به زیبایی دروازه را گشود.

دقیقه 63: ضربه ویتینا از داخل محوطه جریمه لیورپول در اختیار آلیسون قرار گرفت. طارمی در محوطه شش قدم منتظر توپ بود.

دقیقه 75: گل برای پورتو و طارمییییی!! ارسال فابیو ویه‌را روی دروازه پورتو با ضربه سر مهدی طارمی تبدیل به گل شد.

دقیقه 77: گل چهارم برای لیورپول! پاس پشت دفاع به فیرمینو در حالی به او رسید که دروازه‌بان از دروازه بیرون آمده بود اما فیرمینو با فریب اچ توپ را به سمت دروازه زد و کاستا پس از عبور توپ از خط دروازه، به آن رسید تا لیورپول خیلی سریع گل چهارم را بزند.

دقیقه 81: گل پنجم برای لیورپول! این بار فیرمینو در محوطه جریمه صاحب توپ شد و دروازه را گشود. ابتدا گل آفساید اعلام شد اما دقایقی بعد کمک داور ویدیویی اعلام کرد که کل در شرایط سالم به ثمر رسیده است

دقیقه ۹۰: پاس مهدی طارمی به ویه را در حالی که او فرصت خوبی برای گلزنی داشت با تکل خوب مدافع لیورپول همراه شد و این توپ تبدیل به گل نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها