|

ساعت دقیق بازی پاری سن ژرمن – منچسترسیتی 6 مهر 1400 + ترکیب احتمالی و جزئیات

پاری سن ژرمن – منچسترسیتی

در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین بازی امشب تقابل تیم‌های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی است که از شبکه سه سیما پخش شود.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری می‌شود که تعدادی از آن‌ها از طریق دو شبکه ورزش و سه سیما پخش زنده می‌شود. مهمترین بازی امشب تقابل تیم‌های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی است که این بازی قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

برنامه بازی‌های مهم امروز سه شنبه ۶ مهر + پخش زنده

شاختار دونتسک – اینترمیلان ۲۰.۱۵ (شبکه ورزش)

پاری سن ژرمن – منچسترسیتی ۲۲.۳۰ (شبکه سه)

پورتو – لیورپول ۲۲.۳۰ (شبکه ورزش)

بررسی وضعیت تیم های پاری سن ژرمن و منچسترسیتی

پاری سن ژرمن: پاریسی ها پس از گذراندن یک تابستان رویایی، فصل را در لیگ 1 فرانسه بسیار عالی شروع کردند. تیم پوچتین و علی رغم تمام مصدومیت های متعدد، با 8 برد از 8 بازی با اقتدار صدرنشین لیگ داخلی است و اما لقب شروع خوب را نمی توان به عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نسبت داد. پاری سن ژرمن در نخستین گام مقابل بروخه به تساوی رسید و این یعنی لغزش مقابل منچسترسیتی، دیدار با لایپزیش را بسیار حساس می سازد. پاری سن ژرمن فصل گذشته در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت اما مقابل همین منچسترسیتی شکست خورد تا این بازی، جنبه انتقامی به خود بگیرد. 

منچسترسیتی: تیم پپ گواردیولا از ابتدای فصل منتظر یک نقطه عطف بود و چه نقطه عطفی بهتر از شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در خانه اش؟ منچسترسیتی پس از یک برد روحیه بخش مقابل چلسی که می تواند در ادامه فصل بسیار حیاتی باشد، با روحیه ای عالی به پاریس سفر می کند و هدفش این است که خاطرات خوب چند ماه قبل در پارک دو پرنس را دوباره تکرار کند. شاگردان گواردیولا هفته سخت خود را در استمفورد بریج شروع کردند، در پاریس ادامه می دهند و پس از آن به آنفیلد می روند، سربلند بیرون آمدن از این چالش می تواند در بلند مدت سود زیادی به سیتیزن ها برساند. 

ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن و منچسترسیتی همراه با آمار 

untdasdasdasditled

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها