|

کمالوند هم جدا شد؛ در تراکتور چه خبر است؟

فراز کمالوند

فراز کمالوند، مربی تراکتور که قول قهرمانی با این تیم را داده بود، بدون حتی یک بازی رسمی استعفا کرد و باشگاه هم، استعفایش را پذیرفت.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا زنوزی، آخرین روزهای حضورش در تراکتور را پشت سر می‌گذارد. او پیش از ترک باشگاه اما، رکورد عجیبش را ارتقا داده است. پیش از شروع چهارمین فصل مالکیت زنوزی در تراکتور، این تیم باید یازدهمین مربی در این دوران را انتخاب کند. فراز کمالوند، مربی تراکتور که قول قهرمانی با این تیم را داده بود، بدون حتی یک بازی رسمی استعفا کرد و باشگاه هم، استعفایش را پذیرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، زنوزی پس از به دست گرفتن مالکیت تراکتور در لیگ هجدهم، مربی تازه‌ای برای این تیم انتخاب کرد. جان توشاک، روی نیمکت تراکتور نشست و در ادامه فصل، مجتبی تقوی و جرج لیکنز این تیم را هدایت کردند. لیگ نوزدهم، تراکتور با مصطفی دنیزلی وارد لیگ شد و با ساکت الهامی، فصل را به پایان رساند. لیگ بیستم زنوزی رکورد خودش را زد و در یک فصل، سراغ 4 مربی مختلف رفت. علیرضا منصوریان، مسعود شجاعی، رسول خطیبی و فیروز کریمی، مربیان تراکتور در لیگ بیستم بودند. پس از پایان فصل، فراز کمالوند سرمربی این تیم شد و حالا، باشگاه باید جانشینی برای او انتخاب کند.

یازده مربی در بازه زمانی سه ساله، آماری باورنکردنی برای مالک تراکتور محسوب می‌شود. مالکی که شاید، فاصله چندانی تا ترک باشگاه نداشته باشد اما در همین روزهای پایانی هم رکوردهایی تازه خلق می‌کند. تراکتور فقط 5 روز دیگر، در لیگ قهرمانان آسیا باید روبروی النصر قرار بگیرد و برای موفقیت در این مسابقه، نیاز به یک معجزه دارد. پنجره نقل و انتقالات تراکتور بسته است و مربی تازه تیم هم، فرصت چندانی برای هماهنگی با تیم نخواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها