|

واکنش کلوپ به جنجال سوپر لیگ اروپا

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول مخالف باشگاهش برای حضور در رقابت های به اسم سوپر لیگ است.

لینک کوتاه کپی شد

یک رسانه انگلیسی مدعی شد سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول مخالف باشگاهش برای حضور در رقابت های به اسم سوپر لیگ است.

شب گذشته ۱۲ تیم اروپایی لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، آرسنال چلسی ، رئال مادرید، اتلتیکومادرید، بارسلونا، اینتر، آ.ث میلان و یوونتوس با اعلام پروژه برگزاری مسابقات سوپر لیگ و خروج از لیگ قهرمانان اروپا، زلزله بزرگی راه انداختند.

اتفاقی که به سرعت از سوی دو سازمان یوفا و فیفا محکوم شد. حتی فدراسیونهای فوتبال انگلیس، اسپانیا و ایتالیا به همراه سازمان لیگ انگلیس، لالیگا اسپانیا و سری آ ایتالیا آن را محکوم کردند.

در این ارتباط روزنامه دیلی میرر، به استناد به اظهارات دو سال قبل یورگن کلوپ در ارتباط با برگزاری مسابقات سوپر لیگ، ادعا کرد سرمربی آلمانی همچنان مخالف برگزاری چنین مسابقاتی است.

این نشریه نقطه نظرات مربی آلمانی را درج کرد که از لیگ قهرمانان اروپا تعریف کرد.

کلوپ گفته بود:امیدوارم این مسابقات(سوپر لیگ) هرگز اتفاق نیفتد. با توجه به روشی که اکنون لیگ قهرمانان اروپا پیش می رود، فوتبال در اصل یک محصول عالی در قاره دارد.

این مربی که دو سال قبل تیمش را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان رساند، همچنین گفته بود:برای من لیگ قهرمانان یک سوپر لیگ است که در آن شما همیشه برابر یک تیم بازی نمی کنید. البته بحث اقتصادی هم مهم است. اما چرا ما باید سیستمی را ایجاد کنیم که لیورپول مجبور باشد ۱۰ سال با رئال مادرید روبه رو شود؟

منبع : مشرق نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها