|

کلوپ: باید شکست قبلی برابر ویلا را جبران کنیم

لیورپول در ادامه تلاش برای دست و پا کردن رده ای در تاپ فور، فردا در لیگ برتر میزبان استون ویلا است.

لینک کوتاه کپی شد

 پس از باخت در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر رئال مادرید در هفته گذشته، قرمزها بار دیگر باید در لیگ برتر به میدان بروند و فردا در آنفیلد میزبان استون ویلا خواهند بود.

لیورپول در تلاش است تا پس از یک فصل ناکامی و شکست در دفاع از عنوان قهرمانی حداقل بتواند خود را در پایان فصل به تاپ فور برساند و اکنون سه امتیاز با وستهام در رده چهارم جدول فاصله دارد.

استون ویلا این فصل عملکردی عالی داشته و اکنون در رده نهم جدول و تنها دو رده پایین تر از قرمزها قرار دارد. این تیم در ماه اکتبر توانسته بود در یک بازی غیرقابل پیشبینی با نتیجه عجیب 7-2 لیورپول را شکست دهد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی فردا در کنفرانس خبری شرکت کرد و در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

درباره اینکه آیا این هفته  یک هفته پرفشار است یا هفته فرصت‌ها...

کلوپ: "هر دو. هیچ فرصتی بدون فشار وجود ندارد چرا که ما در بالاترین سطح فوتبال هستیم. می خواهیم که برای چمپیونزلیگ بجنگیم پس باید یا به تاپ فور برسیم که فصل بعد در چمپیونزلیگ حاضر باشیم و یا در همین فصل همچنان در این رقابت ها باقی بمانیم. پس بله این یک فرصت است اما در عین حال فشار هم وجود دارد و باید 100 درصد برای آن آماده شویم.

یک هفته پیش در مورد بازی فوق العاده ای که مقابل آرسنال انجام دادیم صحبت کردیم و واقعا هم یک بازی فوق العاده بود. یک بازی عالی فوتبال بود. چند روز بعد ما تقریباً برعکس یک بازی عالی را برابر رئال مادرید بازی کردیم اما این بازی نباید هیچ تاثیری در بازی فردا با استون ویلا داشته باشد.

آیا این بازی برای جبران شکست سنگین قبلی است یا آن بازی به حساب نمی آید؟

کلوپ: "نه. واضح است که ما آن شب با یک استون ویلای متفاوت بازی می کردیم. نه اینطور نیست که به حساب نیاید. این واقعا فایده ای ندارد اما ما می خواهیم که جبران کنیم. اما باید کمی بعد از بازی با استون ویلا اوضاع را درست می کردیم و جبران می کردیم، یک هفته بعد یا سه هفته بعد باید جبران می کردیم. چیزهای مثل این نباید اتفاق بیافتند. برای ما اتفاق افتاد و بازی واقعا عجیبی بود. من آن بازی را در ذهن دارم اما اینکه چطور قرار است از آن استفاده کنم را هنوز نمی دانم. ولی قطعا باید جبران کنیم.

درباره وضعیت استون ویلا در این فصل

کلوپ: "آنها در لیگ اروپا مدعی هستند. آنها تیم واقعا خوبی هستند. سازماندهی خوبی دارند و چند بازیکن جدید هم گرفته اند. در لیگ برتر هم خوب ظاهر شده اند و برای رسیدن به رده اروپایی تلاش می کنند."

آیا در بازی فردا قرمزها به نتایج اخیرشان در آنفیلد فکر می کنند؟

فکر نمی کنم چندان تحت تاثیر نتایج بازی های خانگی قبلی مان باشیم. آنها بازی های متفاوتی بودند. نه فکر نمی کنم به بازی های قبلی فکر کنیم، من که به آن بازی ها فکر نخواهم کرد. این فقط یک فرصت دیگر برای ما است و فرصت خیلی بزرگی هم هست. این بازی سختی است چرا که حریف قدرتمندی داریم. باید برای ارائه یک بازی خوب آماده باشیم. لازم است که بتوانید تصور کنید بازی خوبی را ارائه خواهید داد. اگر بتوانید این کار را بکنید یک قدم بزرگ در مسیر درست برداشته اید و این کاری است که دیروز و امروز سعی در انجام آن داشتیم. فرصت کمی بین بازی ها هست اما به اندازه ای هست که آماده شده شویم."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها